tisdag 1 september 2009

Lära gamla hundar att sitta.

Det vore bra om jag ibland kunde vara lite förutseende. Ha i åtanke att vissa saker förr eller senare kommer att inträffaså att jag inte står där handfallen när det väl inträffar.

Särskilt när det handlar om någonting som händer rätt ofta. Som att jag till exempel spiller ut mitt kaffe. Och varje gång spiller PÅ kläderna tänker jag men varför har jag inte en extra tröja/skjorta på kontoret ?

Så nu står jag här igen med en ljusblå skjorta med en kaffefläck som man inte kan undvika att se. Utan extrakläder.

5 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Tror gudfar behöver hakklapp ;)Det där är ett problem, det bästa är såklart att ha extrakläder, annars kan du testa YES och varmt vatten som funkar på det mesta :)
KRam!

Astriid sa...

Hahaha. Det låter ju onekligen som att du BORDE ha lärt dej vid det här laget ;)

Skönt att höra att det är flera som är klantiga ;P

Douglas sa...

Fröken: Jag fyller ju snart år och den där presenten skulle tas emot tacksamt !

Tack för tipset min kära guddotter! Ska gardera upp med YES och även införskaffa en garderob till jobbet...

Kram!!

Astriid: Huh ja det har du rätt i...Men tydligen kan man inte lära gamla hundar att sitta ;)

Japp du behöver inte känna dig ensam..ha ha.

Kram!!

Astriid sa...

Jag tycker jag borde ha lärt mej att ta med ett extra par strumpbyxor när man ska ut på galej, men nej, jag har inte lärt mej det ännu :P Hihi..

Kram

Douglas sa...

Astriid: Jasså här kommer det minsann fram att du är lika senil som mig !

OCH dessutom försöker ge mig dåligt samvete för att jag inte lär mig...ha ha ha.

KrAmAr!