torsdag 3 september 2009

Douglas, ett testosteron-monster ?

Hmm jag undrar egentligen vad jag utstrålar med tanke på följande kommentarer folk har sagt till mig senaste 2 veckorna ?

1. Jamen du är ju extremt manlig, så du klär dom där kläderna väl. Sagt av en kompis när vi skulle ut och jag kommenterade hur kul det är att vi alla klädde oss helt olika den kvällen. Själv tycker jag välinte svart skjorta och en grårandig svart väst är något speciellt ?

2. Ibland Douglas, så sprutar det testosteron ur dina öron...ha ha ha. Sagt av vår projektledare när jag en dag skojboxades med henne. Eller det är väl fel att formulera det hela så med tanke på att det bara var jag som slog...;=)

3. Jag antar att det här är någonting som du aldrig köpt i hela ditt liv. Och ska jag vara ärlig såhar jag svårt att se dig komma ut ur en affär med det här under armarna också. Sagt av en kollega när jag undrande tittade vad han hade lagt på bordet i lunchrummet när vi åt. Någon slags näring åt orkidéer var det tydligen.

4. Jag tror inte Douglas är typen som står och bakar sötsaker till morgonkaffet. Sagt av en kollega när frågan vem bakar fika till nästa gång kom upp samtidigt som en kollega menande pekade på mig.

Kanske är det så att testosteron-nivån höjs när man inte fått ha fysiskt aktivitet på ett tag ? Det var trots allt 5 veckor sedan senast.

2 kommentarer:

Astriid sa...

Hahaha.. Vad säga?

Douglas sa...

Astriid: Ingen aning...ha ha ha.

Kram!!