torsdag 3 september 2009

Dags för semester...igen ;) !

Så dyker hon upp igen på MSN. Lika oväntat som vanligt. Än mer oväntat är att hon vill att jag ska komma på hennes födelsedagsfest. Inte för att jag tror att hon tycker illa om mig på något sätt,men det är ju inte så att vi har kontakt varje dag direkt. Snarare typ 1 gång varannan månad.Så när mitt flyg landar 21.00 på Skavsta så är det bara att glömma att "åka hem och ta det lugnt",utan jag kommer bli hämtad på flygplatsen och skjutsad raka vägen till festen ;) Men jag ska inte klaga för jag hade ju såklart inte gjort det om jag inte sett fram emot att träffa henne. Dessutom verkade hon bli riktigt glad över det faktum att jag kunde komma förbi.

Och ja, jag är nog attraherad av henne eftersom det pirrade lite i magen. Hon har nånting som gör mig intresserad. Helt enkelt kanske det faktum att vår enda gemensamma natt slutade med alldeles för lite fysisk aktivitet ? Fast å andra sidan är det inte ovanligt att jag känner attraktion för någon som sen försvinner.

Det är ju lite ironiskt att samma sak händer när jag ska till Budapest ikväll. Jag landar runt 23.30 och kommer bli hämtad av en kompis och skjutsad raka vägen till ett uteställe där jag ska träffa en tjej...ha ha ha. Det handlar om tjejen som jag enligt min bror och hans ragg tydligen "måste" träffa.

Fast där känner jag såklart ingenting än eftersom jag inte ens träffat henne. Det är alltså dags för min 3:e semester i år och kosan styrs återigen mot Budapest. Där väntar nog enrejäl festvecka eftersom brorsan min verkar vara taggad till tänderna. Dessutom sluter det 3 av våra gemensamma kompisar (2 Portugiser och 1 Serb) från Luxembourg upp som inte heller bruka säga nej till fest...

Vi kommer titta på VM-kval i form av Ungern-Sverige (RIA RIA HUNGÀRIA !) nu på Lördag och sen Ungern-Portugal på Onsdag. Sen blir det som vanligt Poker med homeboysen, god mat, god dryck och kanskelite shopping. Framförallt ska jag försöka chilla en del också.

Sen lär väl brorsan drar in sina X antal tusen Euro på någon enarmad bandit...som vanligt...ha ha ha.

7 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Lyxigt värre. Jag vill också ha semester trots att jag nyss börjat ;)
Ha så jättekul nu. Hoppas du kan blogga under tiden du är där, men förstår om det inte prioriteras:)
KRAM!

Varför vara perfekt.. sa...

jag vill också ha semester!!!

Anonym sa...

Ja jag vill också ha semester!!
Fuskis där =)

Janet sa...

Well, jag hoppas att du får en underbart härlig semestervecka på alla de sätt och vis! ;)

Och jag ser fram emot updaten på äventyr,skojsigheter och att kanske någon av de vackra damerna känns himla rätt :)

kraaam

Astriid sa...

Är jag så jävla blond??? Men vem är tjejen du ska på fest till direkt efter semestern? Har jag missat nåt eller håller du på och är så där töntig och hemlig nu igen? ;) Haha!

Jag ser fram emot att höra om hur det gick med ihopparningen ;) Och lite chilling låter bra, det behöver man på sin semester.. :)

Kraam

Ejjeliten sa...

Tycker du kan dra in lite cash på spel.. och sen åker vi till Maldiverna. Eller hur var det? ;)

Douglas sa...

Fröken: Njae det kommer inte prioriteras men en liten update har jag i allafall hunnit med ;=)

Kram!!

VPV: Om 6 veckor är det dags igen...hi hi hi ;=) Har du inget inbokat ?

Kram !!

Latja: Ni är inte arga på mig va...? Kom ihåg att jag ÄLSKAR er över allt annat ;=) !

Kram!!

Janet: Jag brukar vara otroligt positiv, men den här veckan har sugit rejält kan jag säga...ha ha ha.

Kram!!

Astriid: Hahaha raring denna gång är det faktiskt du som är ute och cyklar. En av kategorierna är "crazy girl" som jag skrivit en del om (fast mest i den gamla bloggen).

Du vet hon som ville att jag skulle sova över och...ja du kommer säkert ihåg.

Ihopparningen gick mycket bra till en början.

Kram!!

Ejjeliten: Haha vi kanske kommer iväg till typ Strängnäs på mina vinster...Jag gjorde dock mitt !

Det ledde dessvärre till att jag var den som fick betala alla drinkar = vår reskassa...

Kram!!