fredag 31 juli 2009

Mannen med turbyxorna

Alltså, den här veckan är helt sjuk. Dagen efter tragedin inträffar nästa overkliga händelse. Min bror och jag sitter på en mindre spelhall och spelar någon slags Jack Vegas maskin. Rätt som det är börjar maskinen blinka och låta och vi anar att nånting har hänt när föreståndaren kommer till oss. Brorsan har dragit in en Megajackpot på drygt 2 miljoner Forint ( ca 80 000 kr). Inte så oväntat att just HAN gör det...tror det är 6:e gången han vinner någon slags jackpot. Dock inte så här stor. Ta mig fan helt overkligt...ha ha ha!

I och med att varannan dag har bjudit på lycka/olycka vete tusan om jag vågar gå utanför dörren idag. Enligt mönstret ska det vara dags för en olycklig dag idag...

5 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Men shit! Tur att något går framåt nu iaf =)
kram

Astriid sa...

Haha, han vann ju nyss!! Jäkla turgubbe. Men kul :)

Förstår om du tycker det är lite läskigt att gå ut idag, men.. Sånt där händer väl inte på riktigt? Varannandagvarianten?

Kram!

Douglas sa...

Fröken: Ja verkligen. Det här behövdes !

KRAM!

Astriid: Han har makalös tur. Snacka om att "tur i spel, otur i kärlek" passar in på honom. Kollade igenom bloggen lite snabbt och jag har skrivit om hans vinster 2ggr tidigare :

http://eeyau.blogspot.com/2008/07/aprop-upplevelser.html

http://eeyau.blogspot.com/2008/12/kuriosa.html

Jag klarade mig från olyckor, däremot har jag åkt på en förkylning...

KRAM!

Astriid sa...

Jag är inte avundsjuk om så är fallet.. Vad är pengar om man inte har kärlek?

Stackare då, en förkylning.. Huva.. Hur är det med din vän då?

Kram

Douglas sa...

Astriid: Mmm nog är kärlek att föredra...

Med vännen är det nog sådär. Begravningen ägde rum i Måndags så jag hoppas att det värsta är över. Tack för omtanken by the way !

Kram!!