fredag 24 juli 2009

Osammanhängande inlägg !

Har inte haft tid att skriva så mycket på sistone. Även om jag inte kommenterat era bloggar på sistone ska ni veta att jag finns med er eftersom jag läser regelbundet :-)

Några kompisar var ute en kväll och "ringde ner mig". Väl på plats ser jag en snygg tjej i personalen som var väldigt feminin. Flörtade en del innan en av mina kompisar upplyste mig om att "hon är en han"...RIDÅ !! Fast jag kollade ytterst noggrant kunde jag tamigtusan inte se det ? Och då var jag inte ens det minsta berusad. Kontentan ar att vissa ställen har jag satt min fot på för sista gången och att jag behöver göra en synundersökning.

Boxaren2 och jag har setts en gång till...långpromenad och tävling på hinderbanan i Karlberg. Kul ! Känner dock inget pirr för närvarande. Hon ville att vi skulle ses en gång till innan min Budapest-semester, men det hinner jag inte. Hon är flickvänsmaterial. Som jag känner mig nu är jag dock inte pojkvänsmaterial.

Budapest blir en family-happening. Min käre brorsdotter fyller 18. Helt sjukt. Jag kommer ihåg hur jag som tonåring höll henne i mina armar när hon var bara någon vecka gammal. Dessutom fyller min käre mor och en av mina bästa vänner jämnt. Kommer bli mycket firande med andra ord.

Gillar tjejers sätt att ragga. Jag är ensam här, men alla verkar killar verkar vara så oseriösa säger en tjej på Lemon som kommer fram och börjar prata med mig. Hon ger själv ett ytterst seriöst intryck när hon 2min senare börjar fläta in sina fingrar i mina.

Hade en sjukt kul kväll pa Berns i Onsdags fast musiken var bland det sämsta jag hört. Roligast var dock när jag var på Utecompagniet innan. Traffade en sjukt nice tjej som det connectade med duktigt. Tyvärr var hon upptagen. Men shit vilken härlig känsla det är när pirret kommer direkt. Jag och min kompis fick med oss 4 tjejer i allafall, som vi tappade bort. Av de 4 tjejerna kunde alla utom en tänka sig att ligga med Brad Pitt för 25K. Avdelning intressant kuriosa.

Att säga vad är du för en gentleman som inte ens bjuder på en drink ? är inte bra om man ska ragga på mig. Särskilt som det var det första hon sa. Ok, ser man ut som mina kära läsare funkar det såklart klockrent :-)

Har hittat en sjukt god juice som jag nu kör varje dag till frukost. Pressa ur saften ur en grapefrukt, lägg till jordgubbar och 100gram vattenmelon och kör i en mixer. Gott och svalkande ! För att inte tala om nyttigt. Du måste testa den Astriid !

22-åringen är minst sagt kåt. Gör inte mig nånting, förutom att hon bor 40mil härifrån. Vi kommer inte spela Alfapet direkt när vi ses har jag en känsla av.

5 kommentarer:

Astriid sa...

Det är så roligt att läsa när det är fart och fläkt! :)

Drinken ska jag absolut testa, lät mycket gott :)

Haha.. Tjejer som tycker killar ska bjuda är bara *piiiip*. Dom är för mycket. Jag har haft kompisar som är så, som förväntar sej att dom ska bjuda. Neeej. Inte OK. Jag kanske är för mycket åt andra håller istället men jag vill då inte bli köpt för några drinkar. För helt seriöst, har en kille bjudit en tjej på drinkar hela helgen tycker jag nog inte att det är så jättekonstigt om han förväntar sej nåt tillbaka.

Alfapet kan väl vara en kul syssla? ;) Fast du kanske byter ut spelplanen till en kropp och jaa.. Sen får du använda fantasin! ;) När träffas ni? Hihi..

När sticker du till Budapest då förresten?

Kraam

Fröken Svensson sa...

Alltid lika kul att läsa vad som händer i ditt liv. Lemon säger du. Där har man ju varit några ggr, jädra vad det är lättraggat där, kan bero på att det är så trångt hihi(men kul).
Håller med Astrid: vadå bli bjuden? Jag kommer ihåg då ett bord med killar ropade: Hörru, bruden! Kom hit får du skumpa! Varav jag svarar: "Nej tack. Jag är ingen champagnehora! Vill jag ha champagne köper jag det själv" (och 2 minuter senare går jag förbi med ett glas skumpa, som jag SJÄLV betalat för. DÅÅÅ NJÖT jag! ;)
KRAM!

Douglas sa...

Astriid:Tack raring !

Drinken är Guds gåva till törsten..ha ha.

Det där med att bjuda är lite speciellt. Jag gillar vissa könsroller och bjuder gärna en tjej på en drink, men bara om jag känner att vi connectar och hon är intresserad av mig (och jag av henne!). Men då vill jag att det ska vara mitt val, och inget som förväntas av mig. Då blir det osexigt.

Ja ni hajjar vad jag menar :=)

Alfapet kan såklart vara skoj :) Hahaha bra metafor ! Nu blir nog kropparna spelplanen :=) Fantasi har jag så det räcker...ha ha.

Får se när vi ses. Innan Augusti är slut hoppas jag.

KRAAAAAAAAAM !

Fröken: Tack sweetie ! Mmm Lemon är inte Nobelfesten direkt...ha ha ha

Hahaha du är rolig du :=)Det kanske inte var det smidigaste sättet att säga det på av dom faktiskt. Nyckeln ligger alltid i HUR man säger saker och ting.

Får jag syn på dig nångång vet jag i allafall vad jag INTE ska säga..ha ha.

KRAAAAAAAAAAM!

Fröken Svensson sa...

Hahaha. Jo ropa det. DÅ komemr jag veta att det är du *S*.
Kram!

Douglas sa...

Fröken: Ett större problem är ju att jag nästan aldrig champagne. Men har du någon som ropar Hej tjejen, kom hit så ska jag bjuda dig på en Gin&Tonic så är det jag...ha ha ha.

KRAM!