måndag 27 juli 2009

Plånboken svider...

....har nämligen köpt mitt livs dyraste födelsedagspresent. Den lyckliga (hoppas jag..) mottagaren är min ögonsten, dvs. brorsdotter som fyller 18. Hon står mig så nära att jag ville köpa något mycket speciellt till henne som hon faktiskt kan använda livet ut. För så mycket som den här pennan kostade räknar jag iskallt med att den håller minst 500 år...ha ha ha.



Bilden föreställer en Mont Blanc vilket kanske inte är så uppenbart om man inte är hemma på sånt här. Som mig med andra ord.

7 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Men vad gullig du är. Kan inte du bli min gudfar? )
KRAM

Zinnie sa...

En penna för 500? Oj.

Du är verkligen snäll du Douglas.

Singelsussi sa...

Fint tycker jag. Hon blir säkert jätte glad.

Astriid sa...

Oj.. Men en penna lixom? Är hon är en sån tycker om att skriva möjligen? ;) Det är iaf hur fint av dej som helst :)

Anonym sa...

Många fina ord till dig kan du nog vänta dig att den där pennan ska skriva =)
Antar att hon kanske ville ha en sån oxå?
Kram

Varför vara perfekt.. sa...

Jag hoppas hon vill ha en penna. :) När jag var 18 ville jag hellre ha typ kanske en parfym eller nåt. :) KRAAAM

Douglas sa...

Fröken: Såklart jag kan bli raring ;=) !

Bara så du vet, tycker din Gudfar väldigt mycket om glass och choklad...så jag hoppas du vet när hans födelsedag/namnsdag infaller !

Kram !

Zinnie: Haha nu vet jag inte om du ironisk ;) ? Men det tror jag iofs inte.

Kram!

Singelsussi: Hon blev väldigt glad ;) ! Hon tycker om personliga presenter.

Kram!

Astriid: Njae hon skriver väl en hel del i skolan. Dessutom tyckerhon väl som jag att en penna alltid är bra att ha i handväskan. Fast hon blev mest glad över att hon fick något personligt.

Kram!

Latja: Japp en penna har hon velat ha. Du kan ju hajja att hon ska skriva till farbror MINST 1 gång i veckan nu...ha ha ha. Vet inte om hon tyckte det var en lika bra idé ;)

Kram!

VVP: Jamen deeeet är väl ingen rolig present att få när man fyller 18 ;) ? Japp hon hade en sån här på sin lista.

Kram!