onsdag 12 maj 2010

Pest eller kolera

Körde ett träningspass idag som bestov av 45min löpning följt av stretch. Rejält svettig blev jag och när jag äntligen kom in i omklädningsrummet efteråt och skulle börja plocka fram duschtvål etc. så märker jag att jag glömt kalsonger...Till saken hör att jag skulle hem till mina föräldrar direkt efteråt vilket innebär en tunnelbaneresa på dryga 35 minuter. Så man blev ställd inför ett inte alltför delikat dilemma. Antingen åka tunnelbana i svettiga träningskläder (kunde dock byta till t-shirt men hade varit tvungen att åka i knäshorts) eller ta en dusch och köra jeansen utan kalsonger. Där var jag orolig att någon skulle se igenom mellan knapparna...ha ha ha. Vad skulle ni valt ;=) ?

5 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Jag vet vad jag hoppades du gjorde i alla fall ;o)

Kollade du filmen föresten??

Skulle du följt med mig ;o)

Kram

Anonym sa...

Jag gissar att du körde franskt =)

Fröken Svensson sa...

Jag tror du tog jeansen. Fast jag vet ju iofs inte hur det känns att ha en "sån" hängandes utan kallingar haha!
Puss!

Singelsussi sa...

Det finns ju en hel del killar som kör utan underkläder till vardags märkligt nog så att göra det bara några timmar en kväll kan ju inte vara så farligt eller?

Douglas sa...

Pettiwoman: Jag körde alternativ 2...ha ha. Hade torrt på mig överallt förutom därnere. Att åka i jeans utan kallingar kändes ännu värre.

Jamen naturligtvis hade jag hakat på ! Mina kära läsare är ju såklart högst upp på listan ;=)

KRAM!

oskrivnablad: Nä det sparar jag till ett annat tillfälle...;=)))

KRAM!

Fröken: Hahaha nä det känns mycket trevligare att ha den hängandes någon annanstans ;=)

Puss!!

Singelsussi: Jag tycker det känns ruggigt ofräscht att köra utan kalsonger, speciellt till jeans ;=)

Å jag vet nog inte någon som kör utan kalsonger...frivilligt.

KRAM!