lördag 15 maj 2010

En trevlig Fredag!

Gårdagen började på allra bästa sätt när jag hämtade brorsdottern på flygplatsen. I bilresan blev jag bla. uppdaterad om pojkvännen. Exet som hon skulle gifta sig med är nu helt ute ur bilden eftersom han inte längre är samma kille. Han har blivit arrogant.. Men hon sken som en sol för hennes nya kille hade gett henne ett handskrivet(!) brev(bara en sån sak) till henne som hon inte fick läsa förrän hon klev på flyget ;=) Jag fick tom. läsa brevet och det var verkligen fint skrivet. Bra kille det där tycker Farbror ;=)

På kvällen drog vi iväg på bio och såg Phillip Morris med Jim Carrey. Jag hade ingen aning om vad det var för film men när jag tänker på honom förväntar jag mig en komedi. Jag kan väl utan att avslöja för mycket att det inte riktigt vad en sån film...ha ha ha.

Jag hade även bett brorsdottern att köpa en deo. Som ni kanske vet så brukar dom ha en liten plastkåpa på sig. Den hittade jag inte. Men när jag använde deon för tredje gången så såg jag plötsligt en plastskåpa ramla av...ha ha ha. Kände mig hyfsat korkad som hade använt deon 2ggr innan UTAN att se att den var på. Varför använder jag linser egentligen ;=) ??

6 kommentarer:

*Julia* sa...

Haha! Linserna kanske ska ha lite bättre styrka ;)

Singelsussi sa...

Tack för igår fina Douglas. Otroligt märklig kväll men bra att du peppade. kram

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Tack för skrattet, hahaha. Kände du inte att den inte luktade ;) Puss!

Douglas sa...

*Julia* :Hej och välkommen ! Jag har redan -8.0 vilket jag tycker borde räcka...ha ha.

Kram!

Singelsussi :Det var så lite så vännen. Det var minst en märklig kväll den lilla stund jag var med ;=)

Kram!

Fröken: Haha jag vet inte vad jag kände. Kanske kände jag doften från edT:n ? Märkligt var det i allafall !

Puuuss!

Billie sa...

Haha, ännu en ny kille? :D Men det var väldigt gulligt må jag då säga. Hoppas han duger ett tag nu då, hihi.. :)

Sen måste jag ju hålla med Fröken. Hur kunde du inte känna att det inte luktade?! HAHA!

PPG!

Douglas sa...

Billie: Njae det är killen hon gjorde slut med innan vi åkte till Aruba som är på banan igen ;=)

Hahaha ja ju mer jag tänker på det desto märkligare ter det sig...

PPP!