fredag 28 maj 2010

Lugnet före stormen.

Förra Fredagen hade jag typ 5 olika sällskap som ville ses. Idag var det jag som skickade ut krokar till höger och vänster och fick inte napp förrän nu men tyvärr så orkar jag helt enkelt inte göra mig i ordning.

Å andra sidan är det väl lika bra eftersom vi ska fira en kompis imorgon som har fyllt jämnt. Aktiviteterna börjar redan 14 imorgon med efterföljande middag runt 18 och sen party på Östermalm verkar det som. Med andra ord så lär det bli en rejält lång dag och med allra största säkerhet en del drinkar...hi hi hi. Det var nog ett tag sen jag var ute och hade en hejdundrande fest/utgång så jag är laddad till MAX !

8 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Hoppas du får en underbar dag och kväll vännen med massa skoj!

Kram

Varför vara perfekt.. sa...

Ha en skitkul dag i dag! I kväll är det jag o bloggisarna som gör stan!!
KRAM

Anonym sa...

Lustigt det där att det ska vara så svårt att vara synkade =)
Men du tar säkert igen det med råge idag.
Kör hårt!!
Kram

Fröken Svensson sa...

Ojojoj!Här kan det bli dans på borden känner jag hahaha. Undra om jag som guddotter måste vara orolig att Dogge kommer hem ordentligt;)
Ha så himla kul iaf! Pussss!

Douglas sa...

Pettiwoman: Tack baby ! Imorgon kommer jag förbi dig och läser.

Många kramar!

VVP: Tack snälla du ! Känns som att grabbarna i era trakter för hålla i hatten ikväll...hi hi hi. Hoppas ni får superkul och träffar trevliga karlar !

KRAM!

oskrivnablad: Haha ja det är verkligen helt rubbat. Har ju iofs inget emot mitt eget sällskap så jag hade en trevlig kväll i allafall.

Abrazos Grande!

Fröken: Fröken känner alldeles korrekt. Som guddotter har du all anledning att vara orolig, som maka har du ingen anledning då jag självklart sover hemma oavsett hur sen kvällen blir ;=)

Pusspuss och fortsätt krya på dig!

Billie sa...

Nä, det är jobbigt att hålla på och sminka sig och så när klockan drar iväg, hihihi... ;)

Varning på stan ikväll då :D

PPG!

Anonym sa...

Hoppas att ni får en riktigt rolig dag i morgon =). OCh ibland är det inte dumt att bara ta en kväll hemma =).

Kram!

Douglas sa...

Billie: Haha någon är hyfsat kaxig märker jag...;=) Det är större risk att månen ramlar ner på jorden än att jag skulle sminka mig.

PPP!

IS: Nä hemmakvällar är klart underskattade !

Kram!!