tisdag 12 maj 2009

She's back again.

Åh vad jag inte hade lust att ställa mig på löpbandet och springa igår. Kände mig trött i kroppen innan jag ens hade tagit ett endaste steg. När jag sprungit ca 10min ser jag i spegeln att skönheten har anlänt och tagit plats på ett löpband bakom mig. Jag vinkar till henne genom spegeln och hon vinkar tillbaks.

När jag är klar med löpningen står hon på en trappmaskin så jag går bort och hälsar på henne. Där fastnade jag i 10minuter och för första gången känns det naturligt när vi pratade. Kände mig avslappnad och därför blev det roligt/trevligt. Det som gjorde mig gladast var när hon berättade att det är slut med utlandsresorna/jobben för nu.

Jag brukar inte skriva så mycket om tjejer i bloggen om det inte handlar om någon speciell. Men en sak som är ganska kul är att jag för några veckor sedan i ett inlägg "klagade" på att tjejer inte raggade på mig. Senaste 2 veckorna har 4 tjejer visat intresse(!). Jag undrar om de alla har läst/hittat mitt "klagoinlägg", eller om det bara är vårkänslorna som börjar göra sig påminda...ha ha ha ?

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Det kanske är så att du inte tittar längre och då kommer dem? ;)Så funkar det för mig iaf. Sen gör ju vårkänslorna sitt också ;P
Kram!!

Anonym sa...

Det ser ljust ut nu för vår Douglas ;-)

Astriid sa...

Nämeeeen! Det är ju ödet ;)

Och du, så fort man öppnar sin käft om att man inte träffar nån eller i ditt fall att ingen raggar på en så är det som kört. Haha, men på ett bra sätt såklart :)

Kram

Douglas sa...

Fröken: Jadu jag vet inte vad jag gör faktiskt ? Tycker själv att jag är som vanligt. Vårkänslorna har nog sin skuld i det hela också.

Abrazos grande!

Latja: Njae inte så ljust som det kan verka :=) Är ju inte sådär jättesugen på någon av dom.

Hugs!

Astriid: Ja det kanske är så enkelt ?

Haha ja det där slår tamigtusan aldrig fel...

Bizous!