tisdag 26 maj 2009

Humor ála Douglas.

Fick ett sms mitt i natten av en av tjejerna som jag nämnde i något inlägg för ett tag sen. Morgonen efter ringde jag upp henne.

- Hej baby ! Du var visst lite berusad inatt förstår jag ?
(tystnad).  Menade du SMS:et ?
- Nej snarare att du ringde mig mitt i natten (vilket hon inte gjorde)
- Nä...gjorde jag ?
- Mmm förstod ganska snabbt dock att du var berusad ?
- Åh vad pinsamt, jag kommer inte ihåg att jag ringde.
- Ja du sa onekligen lite oväntade saker, ha ha ha
- Vad sa jag ?
- Du sa bland annat att bara hade ett par trosor på dig och gärna hade velat ha mina händer på din rumpa. Haha det kom lite oväntat måste jag säga.
- ...är det sant ?
- Haha jajamänsan ! Shit du är bland de mest perversa tjejer jag träffat ! 
- Näääääää vad du är taskig (skrattande). Men är det sant att jag ringde ?
- Äh det är lugnt tjejen. Jag gillar dig ändå. Dessutom visste jag innerst inne att du är rätt kinky. Jag är inte det minsta förvånad.
- Jag tror inte att jag ringde. Kollade telefonen nyss och jag ser inte ditt nummer.
- Haha jag skojade bara. Du ringde faktiskt inte.
- Åååååh vilket as du är. Jag ska sätta mig på dig och kittla dig tills du gråter !

Det finns få saker som är så roliga att reta en tjej för som att hon är pervers/nymfoman/sexgalning eller valfritt alternativ som anspelar på hennes sexualitet ;=) Det brukar ofta följas av en kraftig dementi och något i stil med att man är taskig,  ungefär som i detta fall alltså.

6 kommentarer:

Astriid sa...

Hahaha, vilket roligt samtal! :) Jag kan tänka mej hennes skratt blandat med lite rädsla för om hon hade ringt och sagt det eller inte..

Men ett störtskönt samtal, jag hade tagit det med en klackspark och det tror jag att hon också gör :)

Kramar!

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Det där är min humor. Jag hade nog bara sagt: "Jaha, gjorde jag? Jamen det är lika bra att visa vem man är från början, haha!" (Jag hade dock vetat att jag inte hade ringt)

Kram!

Ejjeliten sa...

Hahaha. Vad underbart elak du är Douglas. ;)

Mer humor ála Douglas tack! =)

Zinnie sa...

Haha. Roligt.
Jag hade reagerat likdant, sen hade jag asgarvat och hämnden hade kommit senare, när du minst hade anat det...hehe.

Anonym sa...

Du är allt en riktig skojare du ;-)

Douglas sa...

Astriid: Hihi hon lät onekligen väldigt orolig.

Hon är en skön tjej så jag är säker på att hon tog det på rätt sätt. Sa ju själv att det var roligt.

Kram tjejen!

Fröken: Visste väl att du hade bra humor ;=)

Haha jag är dock inte lika säker på att du hade "erkänt" att du hade sagt något sånt i telefon...;=)

Kram!!

Ejjeliten: Tack ! Det tar jag som en komplimang ;=)

Kramelikram!

Zinnie: Helt rätt tänkt ;) ! Att det kommer en hämnd är jag tämligen säker på...

Kram!!

Latja: Hihi självklart.Tjejerna måste ju få veta att dom lever när dom har med mig att göra...;=))

Kram!!