onsdag 8 april 2009

Vemdalen

Idag bär det av norrut på en liten minisemester. Kommer hem på Söndag. Ska åka med en f.d kollega, hans fru och en tjej till som jag träffat förut. Snäll och trevlig är hon men inget som jag gick igång på ifall ni undrar (vilket ni säkert gör..ha ha ha).

Jag har åkt skidor 3ggr i mitt liv. 2ggr i Val d'Isere och senast i Sestriere 2001. Det var alltså 8 år sen jag stod på ett par skidor så ni kan gärna be en bön att jag kommer hem helskinnad...ha ha ha.

Skönheten har inte svarat än.

Vill också passa på att önska er en Glad Påsk !

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Haha, jag har också åkt skidor 4 ggr i mitt liv. Men skam den som ger sig ;) Man tar sig ner och blir inget proffs, så är det bara. Hoppas du får det super =) Glad påsk! Kram!

Anonym sa...

Hoppas du hade en bra påsk och att du, precis som jag, kom hem med alla benen hela i kroppen =)

Kram.

Astriid sa...

Här händer det grejer!! Hoppas att du är hemma i behåll från skidhelgen. Det kommer nog ha gått fint :)

Ditt hjärta bultar för skönheten och du ignorerar henne? Men Douglas, haha.. Jag känner inte igen dej! Men vad tusan då, ibland tabbar man sej och gör inte alls så som man hade tänkt. Hoppas hon svarat på FB för annars går hon miste om nåt!

Kram till dej!

Douglas sa...

Fröken: Ner kommer man alltid, behöver ju inte vara på skidorna iofs...ha ha ha.

Kram!

Latja: Påsken var ok och såvitt jag vet har jag alla ben kvar i kroppen ;=)

Kram!

Astriid: Ja du vännen, det är nog ingen som känner igen mig i det här fallet. Allra minst jag själv.

Kram!