måndag 27 april 2009

Helgrapport

Jag har haft en riktigt rolig helg. Det enda som saknades var faktiskt lite hångel ;=) Den har satt sina spår och jag har suttit som en zombie på jobbet hela dagen.

Började i Fredags med en AW. Riktigt skojig, särskilt eftersom jag var ensam med 5 tjejer ;=) Fick dock "förstärkning" när jag som bäst behövde den i form av en killkompis när mina öron började blöda av allt tjatter...ha ha. 

En av tjejerna hade med sig en hund och eftersom jag älskar hundar kunde jag inte låta bli att leka med den vid uteserveringen. Hon hade en leksak som jag kastade ungefär 400ggr, och hon sprang lika glatt varje gång och hämtade den. Dock blev det en aning pinsamt när jag kastade snett...och såg den lilla leksaken flyga i en båge där någon oundvikligen skulle träffas. Den landade på en tjejs axel i ett sällskap med mestadels tjejer.Efter ett tag gick jag fram och bad om ursäkt och hoppades att det skulle vara en pudding, men det var det inte ;=)

I Lördags firade vi en kompis som hade bokat tid på en restaurang någonstans på Östermalm. Det var hur mycket snygga tjejer som gled in, och jag och en kompis kom överens om att vi måste ha en stående tid där på lördagkvällar...ha ha ha. Sen att maten var riktigt god var liksom bara en detalj i sammanhanget.

Hamnade sen på Collage. En rolig grej var att jag pratat tidigare i Fredags med en kompis om hur sällan tjejer raggar på mig (eller så fattar jag inte vinken). Hursomhelst blir jag klockrent uppraggad av en tjej på stället ! Inga krusiduller. Hon kommer fram, presenterar sig och säger att jag ser trevlig ut. Det visar sig att hon tydligen är arg, eftersom hon tycker att hennes dejt nonchalerat henne. Fattade ju rätt snabbt att jag var the rebound-guy som skulle göra dejten sotis. Dock var jag en dålig sådan eftersom jag lämnade henne i och med att kompisarna försvann vidare till något ställe jag inte kommer ihåg namnet på nu helt plötsligt.

Där fanns det gott om trevliga damer. Precis när jag var på väg att stick fick jag syn på Mikkel Jensen. Gick fram till honom och presnterade mig. Han var riktigt trevlig/sympatisk och vi pratade ganska länge om allt möjligt som hade med Hammarby att göra. Kan rekommendera honom som en reko lirare om någon är sugen ;=) !

Fast om jag ska vara helt ärlig så hoppades jag på lite tur och stöta på skönheten i vimlet. Och inte på ett löpband.

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Collage är trevligt, du ser, du fick ragg ;)
Nä, skönheten (jag) var inte ute, hon vara hemma *ASG*.

Kram!

Astriid sa...

Haha, attans att tjejen du slängde en leksak på inte var nån pudding då.. Men du verkar ju å andra sidan inte ha behövt sakna snyggingar att titta på i helgen ;) Men det är väl så nu på våren att dom flesta är rätt snygga och fräscha :)

Så skönheten spökar för dej? Ibland kan nån verkligen göra stort intryck på kort tid. Hon är inte tillbaka på jobbet heller? Du måste ju göra nåt åt det här Dogge!

Kram på dej

Douglas sa...

Fröken: Haha ja det kan man lugnt säga ;=)

Shit vad du är taskig mot mig, jag börjar nästan ta det personligt ;=) Här kommer man över med bokhyllan 2ggr och så är du inte hemma...och nu visar det sig att du är hemma när jag hoppades stöta på dig i vimlet ;=))

Dessutom så verkar du alltid vilja stå på ett löpband i gymet när jag börjar närma mig...ha ha ha.

Kram!!

Astriid: Eller hur ! Det hade ju varit taget som från en film.

Haha ja jag fick nästan kramp i ögonen av allt tittande. Fan vad härligt det är att vara man ;=) !

Njae så mycket spökar hon faktiskt inte. Men hon är fin och mycket trevlig att vila ögonen på.

Haha si si chefen. Jag ska lyda order ;=)

Kram!!