onsdag 15 april 2009

Ser mörkt ut.

Jag skrev ett sånt meddelande till henne i samband med friend-requestet att det var enkelt att svara något om hon nu ville det.

Hon addade mig som kompis, men skrev ingenting tillbaka. Inte ens ett "tack-för-grattiset".Kompisarna tror hon spelar svår. Min magkänsla säger att jag är nästintill rökt, och den är ofta rätt.

Det var nästan omöjligt för henne att inte acceptera. Tänk vad pinsamt det skulle varit för henne att neka, och sen eventuellt komma tillbaka till oss för att jobba igen ? Så på ett sätt hade hon inget val.

Men jag gjorde i allafall det jag kände var rätt, och det är faktiskt det viktigaste. Blir liksom så mycket lättare att bara gå vidare då.

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Nää va trist :( Men bara den bästa för Dogge :-) Kram på dig!

Astriid sa...

Det gjorde du rätt i. Och vill hon spela svår eller kanske helt enkelt inte vill nåt så är det så. Ibland suger verkligheten. Men är det meningen så händer det.

Hoppas du mår bra annars!
Kram

Anonym sa...

Ja det brukar oftast va enklare att gå vidare om man känner att man faktiskt vågade och gjorde det man kunde.

Vi gillar dig iaf =)

Douglas sa...

Fröken : Ja det var mycket tråkigt, men nu blickar jag framåt.

Kram!

Astriid: Tack vännen. Mmm verkligheten är ju sån, så det är bara att acceptera och gå vidare.

Annars mår jag helt ok ;=)

Kram!

Latja: Åh tack snälla du. Och jag tycker om er väldigt mycket ;=) !

Kram!