måndag 30 mars 2009

Hmmm....

Fan, jag gillar skönheten. Märker det på min reaktion när hon svarar på mitt mail och har med en smiley. Sånt som egentligen inte betyder så mycket, men nu när hon skriver en gör det det.

Märker det när hon börjar prata med mig och frågar Hur är läget med dig då ? när jag står och fixar till mitt te i köket. Det känns spännande. Det enda jag tänker på är att inte prata jobb när jag ska svara, vilket jag lyckas bra med. Köpte lite möbler i helgen innan jag gav upp p.g.a alla människor och det var väl ett ok samtalsämne...innan en annan kollega dök upp. Damn it.

Hursomhelst så ska vi ha AW på Fredag och jag tänker fråga henne om hon ska med.

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Ooo vad roligt. Bra Dogge ;-)
Jag tycker det är charmigt att du döpt henne till skönheten, det kan du berätta sen då ni gifter er haha. Lycka till! Kram!

Anonym sa...

Spännande!! =)
Hoppas hoppas att hon följer med på fredag. Håller tummarna!

Kram.

Douglas sa...

Fröken: Ja men hon ääääär ju en riktig skönhet ;=)

Haha om vi gifter oss lovar jag att bjuda dig på bröllopet, förutsatt att DU håller ett tal och nämner vad jag kallade henne...mig lär hon ju inte tro på i allafall ;)

Kram!

Latja: Javisst är det ;) ! Se till att hålla tummarna rejält...ha ha.

Kram!