torsdag 12 mars 2009

Statusrapport.

Börjar med det väsentliga först. Jag har ingen aning om hon är singel eller inte.

Men jag har lite info i allafall att delge ;=) Hon är 26 och tydligen konsult. Kollade om hon hade ring på fingret igår men det hade hon inte. Däremot hade hon det idag. Vete tusan vad det är för ring iofs ?

Snygg som attan är hon i allafall. Hon har mörkt hår, stora bruna(?) ögon och fylliga läppar som ser minst sagt kyssvänliga ut. Hon brukar klä sig väldigt kvinnligt. Idag hade hon kjol, skjorta och en v-ringad tröja på sig. Dessutom hade hon på sig glasögon och såg sådär oskyldig ut framför datorn. Attan vad sexig hon såg ut ;=) En sån där katt stryker inte runt osedd kan jag lova !

Pratade med kompisarna när vi kollade CL igår och taktiken är glasklar ifall hon nu är singel. Få ut henne på djupt vatten och sen attackera som en haj.

6 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Ooo låter som mig hahahahaha! Skämt å sido! Berätta... vad är planen *nyfiken*. Den där ringen är nog inget allvarligt, då skulle hon haft den dagligen ;)
kram

Douglas sa...

Fröken Svensson: Ja helt olika är ni inte ;=) Kanske du inte heller ska simma på alltför djupa vatten...ha ha ha.

Kram!

Fröken Svensson sa...

*ASG*. Ska nog hålla mig inne då, TROR jag haha ;) Hmm, kanske man får en efterläntad hylla hemlevererad istället. Har väntat några veckor nu ;)! Kram

Douglas sa...

Fröken Svensson: Haha vet du vad, jag har också fått vänta några veckor ;=) !

Kom på att jag inte svarade på din fråga. Så länge jag inte vet huruvida hon är singel eller inte har jag ingen plan ;=) Är inte så där jättemycket för "planer" överlag.

Kram!

Astriid sa...

Hon låter SEXIG Douglas. Sweet :) Ringen borde hon som sagt ha varje dag isf.. Men samtidigt. Min rumskompis har ring på sej, sina föräldrars vigselringar, så det finns ju faktiskt en massa möjlighter.. ;)

Kram

Douglas sa...

Astriid: Ja näst efter alla mina bloggläsare är hon den sexigaste;=)

Nä skämt åsido, hon är jättefin men hon var lite stel när jag pratade med henne idag. Å andra sidan kanske det är så om man är konsult ? Man vill hålla en proffsig attityd/inställning.

Haha ringen har hon säkert fått från ett syskon !

Kram!