söndag 15 mars 2009

Efter regn kommer solsken.

Surfar in på Prodigy's hemsida för att kolla in om de ska ha några spelningar i Europa närmaste tiden. Skulle gärna åka på någon. Jag blir dessvärre inte alltför nöjd när jag ser att dom spelade på Berns här i Sthlm 26:e Februari :=( ? Alltså, jag har ju inte sett en enda annons eller liknande att dom skulle spela här ? Visste inte ens att dom var på turné. Den som är marknadsansvarig för att promota konserterna i Sverige borde få sparken...;=)

Men efter regn kommer solsken sägs det. Och nog sken jag som sol när jag såg att Nitzer Ebb skulle ha en spelning i Göteborg på Brew House Stena Arena (enligt hemsidan) i Juni. Har ingen aning om vad det är för ställe men strunt samma. Det kommer vara på en Lördag och jag kommer garanterat åka dit. Dessutom har jag alltid haft skoj i Gbg när jag festat. Tjejerna brukar vara väldigt trevliga och lätta att ha att göra med. Så det blir nog en hel helg där. Vete tusan bara vem jag får med mig ner dit...ha ha ha.

Jag räknar iskallt också med att någon Göteborgs-bloggare tar hand om mig när jag kommer på besök och ger råd och tips på bra mat/fest-hak att besöka!

Inga kommentarer: