onsdag 29 september 2010

Zzzzzzzzzeg vecka.

Har haft en rätt seg vecka sen sist. Helgen förflöt hur lugnt som helst och var rätt lugn. Fick känningar i halsen precis när jag gick hem från jobbet i Fredags och det gav inte med sig. Kunde inte träna, festa eller göra nånting. Var bara hemma och läste och spelade playstation. Bra tidsfördriv men inte särskilt kreativt.

Ikväll blir det dock skoj ! 2 vänner kommer över och det blir till att titta på Valencia - Real Madrid med tillhörande glass och kaffe såklart ! Det är väl den bästa medicinen mot halsont (även om det gått över...hi hi hi).

Slutligen, varför får man vänförfrågningar på FB av folk man inte sett sen förra seklet om dom inte ens kan skriva en rad eller två samtidigt ? Tror nog det är dags för en rensning.

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Rensa i FB är en ständig grej för mig haha. Man tror att man nu minsann blivit kontaktad för att den andra personen vill något och kanske prata gamla minnen, har saknat en el så vidare. Tyvärr tror jag många anser det häftigt att bara ha en massa vänner där och är "snokare!".
Krya på dig gobit!
PUSS

Anonym sa...

Jag rensar en del jag med =)
Har tex några urgamla klasskamrater som aldrig skriver något i sin logg... hur kul är det?

Hoppas du känner dig piggare nu.
Kram

Singelsussi sa...

Herregud vad längesen vi hördas nu!

Douglas sa...

Fröken: Ja det var uppemot 75 kompisar som åkte i första gallringen ;=)

Haha eller hur ! Sen så vill dom inte prata minnen eller skriva ens en endaste rad. Märkligt. Snokare var ett bra ord...hi hi.

Puss tillbaka !!

Oskrivnablad: Hehe jag är bra på att städa, inte bara i lägenheten/garderoben ;=)

Känner mig lite piggare. Kommer dock bil bättre när jag kommer igång med träningen igen.

Kram!

Sussi: Ja verkligen ! Det är nog dags för lite hårdträning nu ;=)

Kram!