måndag 6 september 2010

Della Casa Douglas....eller inte.

Seriöst så ser min lägenhet ut som ett skämt just nu.Bakgrunden är att jag fick för mig att köpa en ny soffa för ca 2-3 veckor sen då jag tröttnat på min skinnvariant. Det är SÅ obekvämt att sitta/ligga i den i mässingen att jag helt enkelt tröttnade. Dessutom får man knappt plats i den 2 personer om man nu inte vill sitta stelt bredvid varandra...vilket man inte kan räkna med om man hamnar i min soffa...ha ha ha.

Så en dag satte jag ut annonser på Blocket på både soffan och min skinnfåtölj. Lite paff blev jag när jag blev av med dom så snabbt...innan jag ens hade hunnit att ens köpa/beställa en ny ;=)

Nu i veckan får jag den nya hemlevererad och ni kan ju ana av bilden nedan hur mycket jag ser fram emot den ;=) !



Kan bara tänka mig hur roligt det måste ha sett ut när jag och kompisen tittat på fotboll tillsammans. Kollegorna på jobbet fick sig i allafall ett gott skratt.

5 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

haha! Snyggt! ;)
Welcome back!
KRAM

Anonym sa...

Hade varit ännu roligare om du hade lagt ut bilder med text som tex: "Mitt vardagsrum efter ommöbleringen" och sen sett vilka kommentarer du hade fått ;-)

Kram.

Fröken Svensson sa...

Heeej Dogge :-) Har ju saknat dig. Har du varit utan soffa så länge att du inte haft någonstans att sitta och blogga hahaha. Snyggt förresten, hahaha. Skämt å sido.. KUL att du är tillbaka.
Pusss

Anonym sa...

Hahahaha Oskrivna blads förslag var ju underbart! =D Ser ut lite som det gör hos vissa av mina klienter ;-).

Men hräligt med lite nytt och ommöblering! Det ger energi!

Kul att höra av dig igen!

Kram

Douglas sa...

T&P Haha eller hur ;=) ? Tack tackar !

KRAM!

oskrivnablad Jag gissar på 0 kommentarer...;=) Fast jag hoppas att ni tror lite mer än så om mig...ha ha ha.

KRAM!

Fröken: >Tjena baby ! Åh vad gulligt ;)! Jajamänsan det ENDA stället jag kan blogga ifrån är soffan ;) Men nu har jag ju en så nu är det bara att köra (dvs slut på ursäkter...ha ha ha).

Puuuuuuuuuuuuuss !

IS: Haha ja kanske skulle jag ha blivit en av dina klienter ;=) ?

Mmm det är skoj men nu funderar jag återigen på at köpa lägenhet så då blir det väl en ny runda ;=)

Tack snälla rara !
Kram!