fredag 20 augusti 2010

Celebrate good times !

Tänk om man kunde programmera om sin hjärna så det skulle kännas likadant när man gick till jobbet varje dag som det gör när det är Fredag. Vad mycket lättare livet skulle bli då !Just denna Fredag är lite speciell eftersom min Kanadensiske vän som flyttade tillbaka till Montreal för ca 1.5 år sen är på besök i stan. Fick ett meddelande från honom på FB för en vecka sen att han skulle komma och att vi skulle hitta på något ikväll och ha en "guys night out". Detta innebär att jag helgarderade och kom in till jobbet redan 7 imorse så jag kan dra hem tidigt och hinner sova en sväng innan kvällens aktiviteter...ha ha ha.Har ingen aning om vilka fler som hänger på förutom min andre Kanadensiske vän som tacksamt nog har en mycket hög position på sitt jobb vilket leder till att vi i princip går in på vilken nattklubb som helst utan att köa. Det är grymt nice för är det något jag har mycket svårt för så är det att stå i kö.

Enligt ryktena ska vi först äta på någon restaurang för att sen köra all-in. Mitt tips är att kvällen/natten kommer bli mycket lång...;=)Och att jag inte kommer vara spiknykter heller.

6 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Ha det nu så jättetrevligt vännen :o)

Nästa vecka är jag i storstan igen. Har du tid med en fika eller ett glas skulle det vara supernice :o)

Kram

Anonym sa...

Det är härligt med fredagar men nu är det måndag igen. Fast veckorna (fu förra) går ju så fort så snart är det fredag igen =p.

Kul att kanadensaren kom på besök. Kommer ihåg hur besviken du var över att han skulle flytta förut. Jag hoppas verkligen att ni hade kul =).

KRam!
Ps. Jag tror jag såg dig på gymmet förrut ;-). Ds.

Fröken Svensson sa...

Kul när saker händer och man får umgås med vänner man inte ser så ofta. Hoppas ni röjde och dansade på borden hahaha.
Puss!!

Anonym sa...

Hej, ser att du haft mig som länk tidigare (Ord & inga visor)... nu lade jag ju ner den sidan, finns numera här: http://ettensamthjerta.blogspot.com/

Anonym sa...

Vore verkligen toppen om alla dagar kändes som fredag =)

Douglas sa...

Pettiwoman: Huh tror som sagt jag missade den här inbjudan med ett gäng veckor...sry.

Kram!

IS: Ja du kommer ihåg mycket väl ;=) Det var verkligen inte kul när han drog men oj vad vi tog igen förlorad tid !

Hmm det är mycket möjligt att du såg mig, är ju en del där (fast vet du hur jag ser ut ;=) )

Kram!

Fröken: Jag dansade i allafall på de flesta ställen...ha ha.

Puss !

Ett ensamt hjärta: Tack!

oskrivnablad: Hmm kanske ska man programmera sin hjärna på något sätt så det känns så...;=)) ??

Kram!