torsdag 18 mars 2010

Shopping

Shit vad jag är trött. Till och med städaren på gymet som jag alltid pratar med anmärkte på det, du ser trött ut. Det stämmer bra. CG undrade om jag ville spela sällskapsspel ikväll tillsammans med hennes kompis men jag orkar inte. Har haft uppbokade kvällar hela veckan (och så även imorgon och Lördag...) och det sätter sina spår i form av påsar under ögonen. Ska sova tidigt ikväll. Jag lovar.

Har köpt och fått ett Playstation 3 hemlevererat. Det är ett annat mycket trevligt sätt att koppla av på. Och Singstar är ju rätt skoj att förfesta med.

Har också fått hem mina böcker jag beställt för Aruba. Temat är onekligen personlig utveckling :
1. Deepak Chopra - Makt, frihet och nåd
2. Deepak Chopra - Synchrodestiny
3. Eckhart Tolle - En ny jord
4. Eckhart Tolle - Lev livet fullt ut

Ska också beställa något av Stephen Hawking på BigBang/Astronomi/kvantfysik-temat.Intressanta ämnen.

Nu är det dock sömn som hägrar ;=) God natt på er !

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hur känns det angående CG förutom att det känns bra att ni inte setts på ett tag? *nyf*
Har svarat ang böckerna på ditt tidigare inlägg.
KRAAAAAAAAAAM!

Anonym sa...

Jag har lästa alla Eckhart Tolles bäcker. De är bra. Kan inbland lite lite för flum för mig men å andra sidan är det bra att utmana sig själv. Stephen Hawkings kan jag rekommendera =). Han är grym! Har läst a brief history of time.

Aruba aruba! Snart så!

KRam

Douglas sa...

Fröken: Det känns inget speciellt faktiskt :=( Mest fysisk attraktion men inget djupare för tillfället.

Puss!

IS: Spännande! Jag har inte läst något av honom men det ska det bli ändring på nu.

Den boken har jag läst. Inte direkt som att läsa en Kalle Anka pocket...ha ha ha. Men sjukt intressant !! Fascinerande man det där. Vår tids Einstein.

Ja du anar inte hur mycket jag längtar efter dagens snöfall...
KRAM!!