onsdag 10 mars 2010

(Mar)drömmmar

CG ringde mig imorse och berättade att hon hade haft en mardröm. Åh stackars dig, drömde du om mig ? sa jag skämtsamt varpå hon svarar Ja faktiskt. Du var jätteelak i mot mig. Du snodde mina flip-flops och bröt av dom på mitten !

För tusan kan tjejer SLUTA drömma om att jag är elak...ha ha ha ? Här sitter man helt försvarslös och kan inte göra nånting. Inte så konstigt att jag hamnar i "onåd" hos kvinnor och är på ständigt minus ;=) För sen får ju dom för sig att jag är såhär i verkligheten och då är det godnatt för min del. Uppförsbacke.

Det komiska i det hela är att en annan tjejkompis ringde för ca 1-2 månader sen och berättade att jag hade varit med i hennes dröm. Och "givetvis" hade jag varit elak mot henne OCKSÅ. Kan någon berätta varför tjejer aldrig drömmer om mig i positiv bemärkelese ;=) ? Att jag är supersnäll, gullig, omtänksam och trevlig. Eller att jag är en superlover...ha ha ha ?

8 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

De kanske vill se den negativa Dogge, för den måste ju också finnas(eller)? ;-)
Du kan ju inte vara så underbar som du verkar och de funderar nog om det kan vara på riktigt, så därför tror jag att de drömmer om den sidan de inte får se. Puss!

Anonym sa...

Kommer du ihåg att jag faktiskt för länge sen berättade för dig att jag drömt om dig? Och det var ju en bra dröm =). Så det finns faktiskt tjejer som drömmer om dig på bra sätt.

Deras drömmar symboliserar bara deras egen rädsla inför att träffa en bra kille och då försöker deras undermedvetna försvar genom drömmarna "varna" dem genom att göra dig otrevlig i drömmens värld. *flum*

Äh, skärp till dig!
Du vet att du är bra!
Lägg inte fokus på brudarna. FÖr det löser sig. Träna på, lyft lite extra fria vikter, ta en öl och läs en massa bra böcker. Det slår det mesta i tjej- (och kill-)väg! ;-)

KRam

Douglas sa...

Fröken: Haha näääääää den negativa Dogge finns inte...;=)

Åh vad du är gullig ! Vore du inte min guddotter skulle jag fria till dig direkt =)

PoK!

IS: Så din dröm är att försvara dig från bra killar ;=) ?

Hi hi inlägget var inte så allvarligt menat. Dom här tjejerna och jag är bra kompisar så jag vet att vi gillar varandra. Det är mer en kul grej bara.

Ja böcker äger ! Ska börja kolla vad jag ska ta med mig till Aruba.

KRAM!!

Astriid sa...

Hahaha, NEJ, jag tänker inte tycka synd om dig :D

Det finns säkert nån sötnos därute som drömmer om att du är värsta mr.sexy lover, hihi ;)

PPG!

Anonym sa...

Douglas:
HAHAHa. Ja bra killar är jag livrädd för. Det är därför jag är singel. Det vore ju hemstk om man träffade någon som behandlade en väl, som hörde av sig, som inte kan ta händerna ifrån en, som vill träffa en för att de mår bra av att träffa en. Nej sånt måste man passa sig för serru!!! ;-)

Har en massa bra böcker att rekommendera =).
Torbjörn Flygt: HImmel
Anna Gavalda: Lyckan är en sällsam fågel
Ann Heberlein: Jag vill inte dö Jag vill bara inte leva
Machiavelli: Fursten
Markus Lutteman: El Choco
Maria Ernestam: Alla hennes är bra =)

KRam!

Singelsussi sa...

Haha, nu är du i och för sig kompis med dom här tjejerna men att ringa upp och säga att man haft en dröm om någon brukar annars bara vara en ursäkt till att komma i kontakt. En anledning till att ringa som liksom ska dölja att man egentligen är intresserad. Mr heartbreaker! Kram

Fröken Svensson sa...

Jag får väl sluta vara din guddotter då hahaha. Puss!

Douglas sa...

Astriid: Ja det var ju inte helt oväntat...ha ha ha.

Mmm man får väl hoppas det i allafall ;) Det är härligt med drömmar när man kan drömma det bästa om sig själv...ha ha ha.

PPP!

IS: Hmm frågan är om jag tror att du skulle "klara" av det =) ?

El Choco är den enda av dom där som jag läst och den tycker jag var bra och på sätt och vis tragikomisk.

Tack för tipsen ! Ska nog in på Adlibris nu och spana runt lite ;=)

Kram!!

Sussi: Haha jag har nog ALDRIG i hela mitt liv stött på någon som så bra döljer att hon är intresserad av mig i så fall ;=)

Kram baby!!

Fröken: Haha tänk om det vore så enkelt att byta ut rollerna ;=)?

Mellan 8-10 kan du vara min guddotter. Mellan 10-12 kan du vara min fru. Mellan 12-14 min massör. Mellan 14-16 min träningspartner. Mellan 16-18 min kock.Mellan 18-20 mitt middagssällskap. Och resten av tiden får du vara min fru/älskarinna...ha ha ha.

PoK!