fredag 19 mars 2010

Harmonisk

Jag älskar den här känslan av harmoni. När allt känns toppen. Ungefär som nu. Vore jag vara en katt skulle jag spinna nu. Även om det kan gå över snabbt. Kändes så härligt när jag hade tränat i eftermiddag efter jobbet och kom hem. Pastan med cashewnötter/kyckling/avokado och fetaost var redo. Till det ett glas vin(!). Sen 1h bara chill och lugn i fåtöljen innan det bär av till kompisen för lite poker. Och mycket snack...ha ha ha.

Sorry om jag varit dålig på att kommentera. Jag har läst er som vanligt men har helt enkelt varit för trött. Men imorgon bitti vet ni vad som gäller ;=) Lyxfrukost och sen kommer jag och besöker er med kaffekoppen i högsta hugg.

8 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Du är en kille som vet hur man njuter av livet.

Tack för att du delar med dig av den känslan... jag försöker insupa den så gott jag kan för jag behöver den mer än någonsin :o)

Kram

Varför vara perfekt.. sa...

Jag e likadan just nu, är för trött för att kommentera. men jag läser hos alla!
PUSS

Singelsussi sa...

Den känslan kallar jag för sinnesro. Kram

Astriid sa...

Vad härligt att höra! :) Den känslan är oslagbar. Spara den i en liten ask och öppna asken när du som bäst behöver känslan :)

PPG!

Fröken Svensson sa...

Underbart att du känner som du känner! Många är trötta nu verkar det som, jag med, men det börjar (tror jag) vända nu då solen är här. Hoppas den är här för att stanna. Jag gillar dina söndagsrutiner.. ser dig framför mig i din fotölj med din kopp kaffe njutandes ;-)
PUSS

Douglas sa...

Pettiwoman: Ja jag försöker så gott jag kan ;=)

Men du...tänk efter vad du verkligen tycker om att göra och försök att göra dom sakerna så ofta som möjligt.

Det är en bra början.

KRAM!

VVP: Det är dags för våren att titta fram nu och väcka alla trötta själar ;=)

PUSS!

Sussi: Underbar känsla. Det är DEN känslan man ska ha som drog ;=)

Kram!

Astriid: Si si chefen, jag ska konservera den känslan ! Eller ännu bättre, lära mig att ta fram den när jag vill.

PPP!

Fröken: Ja det är underbart ! Tror också som du att det är dags att för våren att kika fram nu och blåsa liv i oss.

Haha fåtöljen är SÅÅÅÅ skön ;=)

PUSS !!

Anonym sa...

Visst är det härligt när det känns så där bra =)

Blir glad av ditt positiva sätt att se på det här med att ta det lugnt =)

Kram kram

Douglas sa...

Oskrivnablad: Japp det är bland de bästa känslorna !

Posivitet smittar av sig ;=) Jag är likadan när jag läser något glatt.

KRAM!!