torsdag 8 januari 2009

På damfronten intet nytt.

Det enda tråkiga på Nyårsfesten var bristen på attraktiva damer. Kunde inte köra min klassiker vilket innebär att jag fortfarandeär okysst 2009 ;=) Den går ut på att man pratar med en tjej för att få lite kontakt och sen när läget infinner sig en stund innan tolvslaget nämner man i förbifarten nånting i stil med tänk vilket öde att mamma är den som pussat på mig SIST det här året. Efter tolvslaget säger man givetvis nånting i stil med jag skulle gärna vilja att DU skulle vara den som jag gav min första kyss det här året. Det har ofta slutat med att tjejen sväljer betet och ger mig en puss/kyss både innan och efter tolvslaget. Hi hi hi...

Just damfronten har varit torr på senaste månaden. En lite intressant detalj är åldersskillnaden på de senaste 2 jag träffat. När jag firade min födelsedag med Kanadensaren träffade jag en tjej som var yngre än mig...vi snackar minst 10 år...ha ha ha. Hon var 21. När jag var på avflyttningsfesten hos Kanadensaren träffade jag en annan tjej som var 42...Jag å min sida trodde att hon var typ 32-33 jag så jag blev minst sagt "chockad" när jag fick reda på det. Sen fick jag dessutom reda på av Kanadensaren att hon är gift så då fanns ytterligare ett skäl till att ligga lågt. Kan bara inte hajja hur man kan hångla med någon efter ett par timmar om man är gift ? Jag börjar undra om det inte är jag som är helt bakom flötet som är så "hård"...ha ha ha.

21-åringen å sin sida bor i en annan del av landet. Vi har sms.at lite grann utan att säga något speciellt. Sen ringde hon upp mig mitt i natten för ett tag sen, lite halvberusad. Pratade lite löst och skämtsamt om att hon var den ende för mig och vice versa och hon ville ha mig som sin nannys när hon är bakis ;=) Jaha vad får jag för det då frågade jag ? Jag kan ligga i ditt knä med bar överkropp och jag har j*vligt snygga bröst ska du veta. Hoppsan.

Läget med henne är att vi sms:ar lite då och då. Vi har pratat per telefon några gånger. Vet inte varför egentligen. Är ju inte intresserad av henne "på riktigt" och jag tror det är ömsesidigt. Hon är alldeles för ung för mig. Eller ung och ung, egentligen är väl inte det det största problemet om jag nu skulle bli intresserad. Det är att vi lever så olika liv och är i så olika stadier i livet. Fick förresten ett sms av henne i veckan där hon avslutade med "pusspuss mitt lilla kex" ? Hon ska upp till Sthlm snart.

Men vet ni vad jag kom på ? Kan ju fortfarande köra min replik med att jag är okysst detta år ! Har ju bara gått 1 vecka av året så helt orimligt är det ju inte, och dessutom är det ju sant ;=)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åldern har ingen betydelse!
Finns det många som säger...men inte jag.
Ålder och storlek har betydelse! Så nu vet du sanningen ;-).

Låter ändå som det händer en del intressant. Njut lite av att ha ett lammkött på kroken =). Alltid kul att ha en -87a att skryta med på ditt ligg-cv hahahaha.

Vi kan bestämma en mötesplats, sätta på oss ögonbindel och sen kyssas. SÅ har vi båda fått en kyss och behållit vår anonymitet. Jag är smartast i hela världen ;-D.

Nej men ärligt talat så tror jag inte du blir okysst så länge. Du får nog till det om du vill =).
Njut!

Kram Y

Blingbling sa...

Hörru kexet, ta nu hand om smulan när hon kommer till Stockholm. En kyss kan hon väl få i alla fall ;)

Anonym sa...

Åldern spelar oss små spratt ibland. Jag brukar alltid falla för de små godingarna runt 28-30, hångla med 22-åringen och så helt plötsligt dejtar jag en 8 år äldre =)
Mitt råd är att hångla med tjejen när hon kommer till stan.. gör säkert inte så ont ;-)

Kram på dig och PUSS!!

Ejjeliten sa...

Hahaha, kul tjej, men 21? Hm, nja. Lite ungt ja. Men är ni bara ute efter en sak så kan det ju vara trevligt... ;)

Du blir nog inte okysst så länge.

Kram

Astriid sa...

Åldern är ju inte det som betyder mest men det är ju nåt som kan störa och gnaga i en. Som tjej tror jag det är svårt att träffa någon yngre. Jag å min sida har nästan bara träffat killar som är flera år äldre. Mellan grannen och mej skiljde det nio år. Men jag brukar försöka tänka bort sånt och istället tänka på hur lika vi är och som du skriver vilka stadier i livet man är i.

Att gifta eller upptagna är ute och hånglar med folk är ju bara idiotiskt. Puckon.

Så blir det nån träff med 21-åringen då? ;) Som dom flesta andra nämnt här så behöver du ju inte gå okysst så länge till.. Med snygga bröst och allt ;) Haha!

Kram på dej

Douglas sa...

Yrsa: Haha tack för sanningen! Du borde starta ett TV-program i stil med "Fråga Olle" ;=)

Hmm jag har aldrig förstått vad en så ung tjej vill män i min ålder. Kommer själv ihåg när jag var 21 och tyckte 30-åringarna var riktiga russin...;=)

87:a på CV:t...inga kommentarer ;)

Du har många briljanta idéer du...ha ha. Särskilt den där också om att ställa upp för blogg-sfären ;=)

Kram!

Blingbling: Haha jag är ju en Stålman ! Kan ju inte bli kallad "Kexet" ;=) Förresten så är det tjejerna som är kex !

Hmm vi får väl se vad hon får om vi nu ses. Har inte bestämt mig än.

Kram!

Latja: Haha omväxling förnöjer ;=) Det är väl skönt att vara i spektrat där alla åldrar är tillgängliga ?

Kom ihåg att du för evigt är inskriven i historieböckerna som den som gav mig den första cyberpussen 2009 ;=)

PUSS !

Ejjeliten: Ja det är lite ungt....;=) Njae jag är sällan ute efter bara en sak. Det ger inte mig så mycket att ha sex utan några känslor inblandat.

Det tror inte jag heller ;=)

Kram!

Astriid: Nä jag tror faktiskt inte heller åldern spelar så stor roll om jag blir kär i någon. Jag säger såhär, hellre någon som är 10 år yngre än 10 år äldre !

Ja jag fattar inte vad folk håller på med ?? Blir lite skrämd när jag ser sånt där.

Vet inte hur det blir med att ses. Har inte bestämt mig än ;=)

Haha nä innan Januari är slut kommer jag vara kysst. Däremot blir jag mer lockad av en snygg rumpa än av snygga bröst ;==) Fast det har jag nog nämnt typ 100ggr redan...ha ha.

Kram!

Fröken Svensson sa...

Kul blogg :o)
Tyckte det var ett bra raggningsknep det där, ska jag använda mig av nästa år ;) Känner igen mig i det du skriver om att fastna för heelt olika personer och åldrar. Den rätte är dock jääkligt svår att få tag på.

Douglas sa...

Fröken Svensson: Hej och välkommen ;=) Tack så mycket för komplimangen och kul att läsa !

Jag lovar, skulle du som tjej dra den är det garanterat succé. Repliker med humor och som sägs med glimten i ögat slår allt.

Mmm jag har också verkligen fastnat för tjejer i hela spektrat men att hitta någon som man verkligen fastnar för är onekligen svårt.

Kram!