måndag 19 januari 2009

Facebook

Nu är jag lite konfunderad. Av alla dessa applikationer på Facebook som är av typen Do you like this person ? så är de senaste 4 som klickat YES på mig 19,19, 21 och 21 år ! Seriöst, vad är det med dagens yngre förmågor ;=) ? Ok att jag ser yngre ut än vad jag är, men dom ser väl min ålder i allafall ? När jag var i samma ålder som dom, fanns ju inte tankarna på någon 30+ överhuvudtaget.

19-åring nummer 1 ser riktigt bra ut. Har en bild på sig själv där hon är sådär sockersöt och man kan se att hon garanterat har silikonbröst. Hon ser äldre ut än hon är.

19-åring nummer 2 ser väldigt ung ut och får mina tankar osökt att hamna på brorsdottern.

21-åring nummer 1 är snygg. Har en bild där hon har bikini och en figur som inte är att klaga på. Den bilden är tagen från sidan så ansiktet syns inte.

21-åring nummer 2 ser ut som en helt vanlig 21-åring.

Så skyll inte på mig om jag skaffar mig en väldigt mycket yngre flickvän ! Det verkar ju vara dom som fastnar för mig.

8 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Och äldre män dras till mig, ibland mycket äldre kan jag säga. Och jag fattar inte varför!!!
Kram & lycka till!

Supergirl sa...

Det är hårt att vara Douglas ibland :P

Anonym sa...

Lyxproblem ;-)

kram på dig.

Astriid sa...

Haha, ja, vilka problem ;) Det är väl bara att tuta och köra då!

Mitt problem är att korta killar dras till mej. För fan. Jag är 1,77, jag är INTE intresserad..

Susanne och Pebbels sa...

Nämen så trevligt, det är väl bara till att gratulera!! Hihihi!

Douglas sa...

Fröken Svensson: Ja det är ju ännu värre...ha ha ha. Kanske är det så att män aldrig slutar attraheras av tjejer som är bra mycket yngre än dom själva ;=) ?

Kram!

Supergirl: Eller hur ? Massa unga tjejer som sätter griller i huvudet på mig...vilket offer jag är...ha ha ha.

Kram!

Latja: Ja faktiskt. Vilken fasa när man kommer till en ålder då såna här yngre tjejer bara skrattar åt en...;=)

Kram!

Astriid: Tut tut ;=) ! Haha jag är glad att jag inte behöver bekymra mig om att tjejerna är längre än mig. Skulle kännas skumt.

Kram!

Dark and twizted: Tackar tackar, får helt enkelt vara glad så länge det är såhär ;=)

Kram!

Blingbling sa...

Och jag jag jagar lammkött hehe. På FB alltså.

Douglas sa...

Blingbling: Haha jamen det var ju det jag visste och som du förnekade ;=) !

Kram!