söndag 1 maj 2011

Life is good

Har efter min löpning som gick väldigt tungt parkerat i soffan, smekt ner en pizza och helt enkelt däckat. Inte likt mig i vanliga fall. Men det känns mycket bra och livet känns rättvist i just detta nu när jag även sitter och mumsar på en chokladboll.

Det började inte lika bra imorse när baksmällan gjorde sig påmind. Inte alls sådär farligt på något sätt, men man känner hur uppstressad kroppen blir av alkohol och annat skit som man får i sig. Det kryper liksom i hela kroppen. Och jag känner faktiskt allt oftare att jag inte tycker om att bli berusad. Det är ohälsosamt och ofta blir minst nästa dag förstörd. Men att bli lite smålullig/smålurig är en helt annan femma ;=)

Skulle också beställa en Mac Mini idag. Satt här med kontokort och signeringsdosan redo bara för att se att den inte fanns på lager. Suck. Surt när man ställt in sig på att köpa något och så blir det inget.

Nä nu är det lika bra att bege sig mot sovrummet. Annars kommer jag somna i soffan. Imorgon ärläsning av era bloggar högst upp på priolistan ;) !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sov så gott.. =)

Douglas sa...

iashemlis: Knappt efter att jag hade skrivit det här inlägget nickade jag till i soffan...ha ha.

Hann i allafall in till sovrummet och där somnade jag som en stock ;=)

Kram!

Anonym sa...

Håller med dig om känslan. Att bli lite lullig är helt ok och faktiskt riktigt roligt många gånger, men bli full och må dåligt, Nej tack!
Kram!

Fröken Svensson sa...

Håller med! Min kropp skriker dagen efter känns det som åt mig " vad har du nu stoppat i mig för skit IGEN"! Nä, småberusad är det som gäller. Bara att inse, vi är inte 18 ;) PUSS

Douglas sa...

oskrivnablad: Nä det finns inget sexigt överhuvudtaget med att bli full.

Kram!

Fröken: Haha nä vi har ju knappt passerat 20 så det är väl tur att kroppen säger åt oss vad vi ska göra !

Pusspuss!