lördag 7 maj 2011

Home alone

Var runt 6-7 tvungen att masa mig iväg till affären för att köpa middag. Hade också samlat ihop allt som det är dags att panta. Ser många glada människor sitta på uteserveringarna och värma. Tjejerna är piffade till max. Restaurangerna är fyllda. Jag blev ju inte lite sugen på att gå ut. Men det går såklart inte med tanke på förkylningen. Surt.Men men, det kommer fler helger.

Kommer in i affären och ska panta flaskorna. Börjar ju skratta inombords när jag ser att det är 1 person före mig i kön som håller på. Inte för att det är något problem, men killen har ju typ 6-7 fullpackade papperskassar med ölburkar. Alltså, han lär ju stå och panta till Julafton innan han är klar och hans kvitto lär väl kunna kvittera ut en Ferrari. Orkade inte stå och vänta så han fick min påse också.

Har också vilat en sväng efter middagen så nu är man lite sugen på en film eftersom jag är rätt pigg. Det är dock rätt störande att det bara är porrfilmer som går vid den här tiden :=(

Nä det är nog dags för mig att åka och köpa en den där Mac Minin jag suktat efter så man kan ha filmer på lager att ta fram när det behövs.

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Haha, jag skulle ha gjort samma sak med tomburkarna ;-) Hoppas du hade en bra kväll i alla fall och att du mår bättre, det gör jag :)
PUSS!

Anonym sa...

Jag kan tycka att snubben hade kunnat avbryta sin pantning och låta dig gå emellan. Men så långt tänkte inte han.
Hoppas förkylningen snart ger sig så du också kan sitta och värma på en uteservering =)
Kram!

Douglas sa...

Fröken: Ja vem pallar stå där och köa för 10kr ?

Jag mår bra nu, men jag tror jag måste ha fler kramar nästa gång så jag blir kry snabbare ;=)

Pusspuss!

oskrivnablad: Mmm tanken slog mig också när jag var där. Men tyvärr slog den inte honom...ha ha ha. Han bara tittade på mig 1sek innan han fortsatte.