fredag 13 maj 2011

Veckan som gått

Jag har ju haft en inte alltför rolig vecka måste jag erkänna. Åkte ju på en tokförkylning i Fredags/Lördags som inte ville ge med sig trots Fröken Svenssons kram. Tror jag måste ha fler helt enkelt nästa gång så tillfriskningen går fortare ;=) Jag tycker om att kramas så ni får gärna skicka fler nästa gång..hi hi.

Hursomhelst var det ju DUKTIGT segt att sitta hemma 5 dagar när det var strålande solsken och vackert väder ute. Min upplevelse av detta blev de dagliga promenader jag gjorde till affären för att handla mat. Inte direkt vad jag hade tänkt mig. Det ENDA positiva med att jag var hemma är att jag läste ut en bok som handlar om en av teknikerna vi använder på jobbet i det projekt jag jobbar med.

Igår var jag tillbaka på jobbet och det var faktiskt riktigt skoj! Halva förmiddagen gick jag runt och "bråkade" med mina kollegor ;=) Jag tyckte dom var alldeles för lata och att det inte var någon som helst disciplin kvar. Ni ser, så FORT jag är borta härifrån eller vänder ryggen till så börjar ni bli olydiga och kaxiga. Nu blir det kortare koppel igen och hårdare bandage! Dom skrattade och undrade vad jag gick på för droger...ha ha ha.

Och eftersom jag varit sjuk kan ni ju bara tänka er hur mycket jag saknat träningen. Tog på mig joggingskorna idag och sprang 40min på bandet i superlugnt tempo bara för att väcka kroppen igen. Vete tusan om jag väckte den dock då jag sitter i soffan och är rätt seg. Finns inget som kommer få mig ut ur lägenheten idag. Men imorgon kväll är det nog dags för en vända på stan !

Inga kommentarer: