tisdag 19 april 2011

Att hantera komplimanger

Innan jag skulle springa så värmde jag upp på trappmaskin i 5min. Bredvid mig stod en instruktör som jag började prata med. Tidigare har hon alltid varit rätt "kall" men nu efter ett tag har hon börjat prata lite mer. Hon frågade vad jag skulle träna och jag svarade att jag skulle springa. Du kan väl springa på ett av löpbanden här i närheten så man har en snygg rumpa att titta på...jag blev helt ställd och visste inte riktigt vad jag skulle säga och sa nåt i stil med

- Äh den är väl inte så mycket att titta på
- Vadå, har du sett den eller ?
- Njae jag brukar inte titta på den på det sättet..ha ha
- Jamen då så, då kan du ju inte veta ;=)

Sen när vi hade pratat färdigt och jag skulle iväg och springa så klev hon också av sin trappmaskin och började vrida den symboliskt mot löpbanden, ungefär som att hon skulle ha en bra utsikt...ha ha ha.

Kompisen är helt säker på att hon raggade/stötte på mig. Jag å min sida tror raka motsatsen då det för min del är helt lugnt att säga något sånt där utan att mena nånting.

Imorgon är det dags att läsa ikapp flertalet av de bloggar jag brukar läsa så beware ;=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som själv är helt kass på att märka när någon stöter på mig ser direkt här, klart hon stötte på dig.. *L*

Fröken Svensson sa...

Hon stötte på dig, utan tvekan. Jag tycker dock det är lite oproffsigt att man gör det på sin arbetsplats men kan man inte hålla sig så kan man inte ;) Och med tanke på et lilla jag sett av solariumbilden så vet jag vad hon pratar om ;) Ta in komplimangerna och njut av dem vet ja!
PUSS!

Douglas sa...

iashemlis:Haha jag är också urkass på det, men jag är fortfarande osäker ;=)

Kram!

Fröken:Jag har svårt att tänka mig att jag skulle vara den typ av man som hon skulle flörta med.Det är väl där min osäkerhet ligger.

Tur man inte jobbar på SATS då för hur skulle man kunna låta bli att stöta på tjejerna när man är omgiven av dom hela tiden...ha ha ha ?

Haha tack baby, du har mycket bra smak hör jag ;=)

Pusspuss!!