torsdag 20 januari 2011

Vaselin införskaffat

Haha vet inte varför, men jag kände mig som en riktigt pervers lirare när jag köpte vaselin idag. Får för mig att det bara används i sexuella möten så jag kände mig rätt skyldig när jag betalade. Fast som vanligt är jag helt oskyldig...;=)

Jag har nämligen fått ett rätt irriterande skavsår på insidan av armen. Vet inte om det syns så bra på bilden. Obehagligt är det i allafall.


Hur lyckas man få ett skavsår där på armen ? Mmm det är inte en helt obefogad fråga. Svaret är enkelt. Man springer 50min i en bomulls t-shirt, alternativt linne. När det blir svettigt så gnids insidan av armen mot kroppen. Otroligt klantigt av mig, eftersom jag i vanliga fall alltid brukar springa i funktions/löparkläder.

Nu blir det till att smörja armen ett tag tills rodnaden lugnar sig.

5 kommentarer:

Janet sa...

My Godness!

Såg rubriken och fick lov att slänga mig in här ;P

Och så var det ju helt oskyldigt och så där *rackarns* ;P och inte alls en massa smaskiga äventyr du tänkte berätta om.

Well well, kul iaf med ett foto från nya lägenheten I guess och dessutom lite muskler på det e ju aldrig fel ;)
Sånt gillas. Fram för mera sånt till publiken vettja! ;P

Fröken Svensson sa...

Håller med Janet ;) Mer till publiken hahaha. Tror givetvis att gudfar är oskyldig till allt sånt där snusk- du är ju den jag ser till upp till ;)
Puss!!

Anonym sa...

Ena dagen inlägg om sexshoppar - andra dagen införskaffas vaselin...

Jag tror inte DOgge är så oskyldig som han vill verka... ;-)

HAHAHHA

Tips: Babypuder! (till skavsåret, inget sexuellt ;-)

Fröken Svensson sa...

Dogge: Vad gör du?? Leker du med vaselinet? Hahahaha

Douglas sa...

Janet: Hahaha sorry om jag gjorde dig besviken, men du vet nog att jag inte skulle lägga ut smaskiga äventyr här.

Mmm fler foton ska komma så det blir mer till publiken snart ;=)

Kram!

Fröken: Ja naturligtvis är din Gudfar fullständigt oskyldig som den aktivt troende katolik han är...(ha ha ha).

Så du kan lita på att jag föregår med gott exempel ;=)

PUSS!

IS: Haha jooooooooooo jag är riktigt oskyldig.

Tänk dig mig som den där mönstereleven i skolan som sitter längst fram med glasögon och sidbena och som är ordförande i elevrådet....;=)

Just ja, babypuder är nog ingen dum ide.

Kram

Fröken: Hahaha fyyyyyyyyy på dig att anklaga Gudfar på det där sättet ;=) !! Räkna med "nota" !

Puss!!