onsdag 19 januari 2011

En annorlunda bekant

Jag tror jag nämnt någon gång att jag har en bekant som jobbar i sexshop i Luxembourg. När jag gjorde mitt första besök där på skoj för 1-2 år sen (för att vi skulle prata, och inget annat ;) !) fick jag nästintill en chock när jag såg vad som fanns där. Som tur var, var jag ensam i shopen för jag började asgarva. Seriöst, vilka prylar dom sålde.

I sortimentet hade han bla. en gummiarm, typ från armbågen och neråt. Ja jag kan tänka mig vad den används till, men den såg sjuuuuuukt rolig ut...ha ha. För att inte tala om dom där 50cm:s dildona. Eller alla dom där maskerna med hål för ögon/näsa/mun. Eller alla gagballs och buttplugs...ha ha ha. Vilken freakshow !

Och den mannen, han har en hel del historier att berätta. Han berättade att dom bland annat har "bås" i shopen där man kan bla. kan kolla på filmer. Om man lämnar sin dörr öppen betyder det att det bara är att kliva på om man är sugen. Eftersom han har videokameror i alla bås har han ju sett en del. Bland annat hade han vid lunchtid sett 2 snubbar gå loss på varandra, för att dagen efter se den ena av dom med fru och barnvagn i nöjesparken. Kan tänka mig hur det lät på kvällen när han åt middag med sin fru Ja älskling, hur var den där lunchen du skulle ha med din klient ?

Han har även fått en del rätt sjuka inviter också när han jobbar. Det har hänt flera gånger att män har kommit in och bett honom sätta på deras fru. Det hade han såklart gjort. Jag frågade honom stör det inte dig att det sitter en man på en pall i ett hörn och runkar medans du sätter på hans fru ? varpå han svarar Nä det är ju inte honom jag ska sätta på. Kalla mig konservativ, men jag skulle må sjukt dåligt av att se min partner ha sex med någon annan. Bara tanken gör mig illamående.

Fick höra häromdagen att det hade kommit in en tjej i shopen och frågat om han kände till någon swingersklubb. Ja det gjorde han, med tillägget behöver du någon som sätter på dig behöver du inte leta efter en klubb, det kan jag göra...ha ha ha. Det tyckte hon var en bra ide.

Alltid när jag tänker på honom slår det mig hur olika förhållningssätt man kan ha till sex. I min värld är ju min bekant rätt rubbad med tanke på allt han gjort, för att inte tala om allt han sett. Och icke att förglömma, de människor som köper alla dom där grejerna i hans shop.

5 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

HAHAHAHA! Ja herregud vad man har olika syn på det där med sex. Jag skulle inte heller klara av att se min partner med någon annan, det tror jag inte i alla fall. Kanske om man varit ihop i 40 år men vem vill ha en då hahahaha. Förstår att du får höra roliga historier av honom. Det där med snubbarna var ju sjukt... Skulle jag vara med en kille som var med en annan KILLE bakom min rygg hade jag blivit så sjukt äcklad att jag nog inte hade kunnat tittat på honom längre (om jag nu fick reda på det). Puss på dig!!

Anonym sa...

DOgge!

Just nu älskar jag dig =). För jag måste säga att jag tycker det känns fantastiskt härligt att höra om en man som INTE vill sätta på allt och alla och som inte vill göra allt som man ser i porrfilmer.

Sen tycker jag givetvis att det är skoj att experimentera. Men det vill jag göra med min partner...

Så tack för din konservatism (i detta fall!) =).

Kram

Douglas sa...

Fröken: Nä jag är alldeles för monogam. Vet ju bara hur det kändes när ett ex. gick bakom ryggen på mig.

Haha nä vissa vetskaper kan man säkerligen klara sig utan...!

PUUUUUUUUUUUUSS!

IS: Åh trevligt, känner kärlekens vindar ända hit ;=)

Nä porrfilmer är ju rätt ofta motbjudande så jag kan förstå att tjejer har problem om killarna beter sig så...

Sen så är ju självklart experimenterande riktigt trevligt ;=) Klart det ska vara lite spännande och inte så förutsägbart.

Kram!

Anonym sa...

haha... skitkul inlägg

Douglas sa...

iashemlis: Det var trevligt att höra ;=) !

Kram!