tisdag 22 juni 2010

Spel och dobbel

Shit vad nervöst det var att titta på Frankrike-Sydafrika. Hade satsat 220kr på att Sydafrika skulle vinna vilket gav 3.20 i odds. Total vinst är alltså 220*3.20 = 700kr.

Efter 40min ledde Sydafrika med 2-0 och dessutom hade Frankrike fått en man utvisad. Redan där kände jag sedlarnas doft allt starkare ;=) När det är 20min kvar reducerar Frankrike och plötsligt känner jag inte alls sedeldoften lika starkt. Återstående tiden var jag allt annat än lugn och blev hispig så fort Frankrike kom över halva plan...ha ha ha. Nåväl nu gick det vägen så Dogge är glad och nöjd. Har haft ett bra flyt på mina spel då jag vann 70Euro (på satsade 5) när jag tippade rätt resultat i USA-England matchen och med tanke på flytet i spel borde jag ha en del oflyt i kärlek vilket jag inte heller har *peppar peppar ta i trä*.

Uppdatering från semestern kommer imorgon. Jag har i allafall läst er och det glädjer mig att flertalet verkar ha det bra ;=) !!

Inga kommentarer: