lördag 12 juni 2010

Semestern har börjat !

Snart är klockan midnatt och eftersom jag varit vaken sen klockan 03.00 inatt (flygbussen gick 04.00) förstår ni hur jag känner mig. Helt slutkörd. Skulle kunna sova stående.

Har i vilket fall som helst haft en suverän dag. Jag/brorsan/bästisen från Ungern har en rätt kul relation till varandra. Till exempel så fick jag en HTC-telefon av bästisen. Brorsan i min tur blev väldigt förtjust i mina skor jag köpte i Tisdags, och eftersom jag känner att jag kan klara mig utan dom (halvt felköp) så får han dom när jag åker hem. Och sådär håller vi på. Varje gång jag åker ner hit tänker jag att jag borde ta med mig en tom resväska, som jag sen kan fylla med kläder som brorsan har "snott" från mig när han varit på besök...en slags återerövring ;=)

Vi har givetvis mestadels kollat på VM. Det kan inte vara en lätt tid för flickvänner/sambos etc. etc...ha ha. Ni har mitt medlidande. Roligaste matchen var Argentina-Nigeria då de sistnämnda hade en "delegation" på 15-20 pers som blev hyfsat galna så fort Nigeria hade en målchans. Shit vad kul det var att se dom leva sig in i matcherna så helhjärtat ;=)

Dessutom måste jag ju nämna att vi var ett gäng personer som hade en privat vadslagning och satsade 5 Euro var på resultatet i matchen England-USA. Eftersom jag var den enda som tippade 1-1 korrekt som slutresultat blev jag huxflux 70 Euro rikare...hi hi hi...;=)

Hoppas ni har en underbar Söndag mina kära vänner. Nu ska det sovas !

2 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Bra då man kan byta så där med varandra. Hoppas du har det underbart (utan din fru)*host*.
;-) Puss!

Billie sa...

Woooow! Betyder det att ditt kreditkort är fritt för användning nu? :D

PPG!