måndag 19 oktober 2009

Inte längre "?"...

På Torsdag jobbar jag min sista dag innan jag går på semester. Ska ner och hälsa på brorsan. På Fredag kommer jag gå på en fest som garanterat kommer bli rätt galen. Det är min brorsa som har dragit ihop en fest på en av sina barer. Och temat är Ungerskt ! Det kommer alltså finnas ungersk mat, dryck och musik.

Det kommer bli sjukt kul, för jag/vi har ett helt gäng roliga kompisar som det är riktigt kul att festa med. Alltså vi snackar profiler. Till exempel Italienaren som är hyfsat hal, alltid klädd klanderfritt, oftast i märkeskostym och körandes sin Porsche och givetvis med tillhörande cigarr i käften. Sen kompisen som jobbar i en porrbutik och går på swingersklubbar...say no more. Sen har vi Lettländarna med sin "Circle of Trust" som super som inga andra....och sen...ja ni förstår.

Dessutom kommer även min bästa vän från Budapest till festen. Han som förlorade sin son för drygt 3 månader sen och det ska bli fantastiskt kul att träffa honom.

Sen för att göra det hela ännu mer spännande...kommer mitt ex ;=) ! Och för att göra det ÄNNU mer spännande kommer enligt borsan *trumvirvel* f.d dejten från Budapest...ha ha ha ! Tror verkligen inte hon kommer dit för att jag är där, men nog är det ganska lustigt sammanträffande att vi inte hörts på 6 veckor och sen dyker hon upp som gubben i lådan på MSN i lagom tid innan festen...?

6 kommentarer:

Singelsussi sa...

Låter som om det kan bli en mycket intressant helg för dig det här! :) Kram

Astriid sa...

Men åh, så spännande! Jag ser verkligen fram emot att få höra hur den kvällen utspelar sej ;)

Låter som ett riktigt skoj gäng iaf, hihi :D

Kram sugar!

Fröken Svensson sa...

Ojojoj! Det här kan ju bara sluta med lite skvaller hör jag ;)
Budapestdejten behövde nog träffa en man med stark integritet som dig. Vill höra allt sen :P
Kram!

Yrsa sa...

Jag föreslår att du raggar upp den snyggaste tjejen på stället och gör dejten RIKTIGT svartis :-D *ond*.

Eller så ignorerar du henne bara. Trots att hon är snygg så verkar hon riktigt puckad. Sorry att jag är så brutalärlig men jag tror inte att hon har de bästa avsikterna men om du vill sexa lite så why not ;-). Go ahead! :-D.

Låter som du kommer ha skoj iaf. Skön blandning av människor hahaha.

Och du!
Ha en RIKTIGT skön semester :-).
KRam

Anonym sa...

Lär garanterat bli en galen fest =)

Douglas sa...

Sussi: Oh ja det kommer bli riktigt kul !

Kram!

Astriid: Japp rapport kommer garanterat. Med det här gänget kan det inte bli något annat än succé.

Kram honey !

Fröken: Haha baby du kan räkna med skvaller !

Hmm ja jag vet inte, du vet säkert bättre angående dejten. Kvinnor förstår väl varandra bättre ;=)

Men jag har inget intresse av henne.

Kram !

Yrsa: Haha njae hämnd är nog inte riktigt min grej eller att göra henne svartsjuk.

Jag kommer vara mig själv och umgås med mina gamla vänner som jag inte träffas så ofta. Vad hon gör/inte gör/vill/inte vill struntar jag faktiskt i. Är inte attraherad av henne och jag hoppas hon inte är attraherad av mig heller.

Tack så mycket för dina ord, och jag ska verkligen se till att ha det skönt !

Kram!

K: Det hoppas jag verkligen !

Kram!