tisdag 7 december 2010

Skrivbordslunch

Har sen jag började på mitt jobb (21mån sen) för första gången ätit lunchen vid skrivbordet den här veckan. Planeringen inför det som sker nu är väl mindre bra om man uttrycker sig diplomatiskt. Det har varit väldigt stressigt och ikväll när jag åkte hem tänkte jag för första gången på länge hur mysigt det skulle vara att komma hem till en väldoftande och len flickvän, krypa nära och bara hålla om varandra.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa och sen sova gott.

5 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Mmm.... vi är många som längtar efter det vännen!
Någon att komma hem till!

Kram

Fröken Svensson sa...

Visst skulle det vara underbart! Någon som längtat efter en trots att man är trött och slut och som ibland kan muntra upp en och få en på andra tankar :D
PUSSSS!

Janet sa...

Jag håller tummar,tår and you name it för att den där rätta snart ramlar in och möter dig i dörren med glädje,längtan och varma kramar när du kommer hem. Well,lite pussar och sånt dära kan hon säkert bjuda på också när vi ändå håller på och önskar här ;)

Jag hoppas att kärleken hittar sin väg fram till dig snart! =)

Kramar

Anonym sa...

Jag hoppas att Du snart får känna den känslan vännen.
Stor varm kram från mig.

Douglas sa...

Pettiwoman: Haha joooooooooo det har du rätt i, men saken är att jag inte brukar tänka så jätteofta ;=)

Det var ju tom så att jag la märke till det när det hände..ha ha.

KRAM!!

Fröken: Oh ja ! Även om jag måste hålla min macho-fasad uppe skulle jag också gärna lägga mig i soffan med huvudet i flickvännens knä och bli ompysslad...

PUSSPUSS!!

Janet: Jaaaaaaaaaaa ;=)

Kramar!!

oskrivnablad: Min tid kommer...;=)

Varma kramar tillbaka !