fredag 24 december 2010

God Jul !

Det har hänt en hel del sen senast. Vi har haft Julfest med jobbet och fått reda på att vi även i år ska få åka till Åre på konferens i Mars/April. Kommer ihåg hur roligt det var det här året. Vi var som en mellanstadieklass på en klassresa.

Julfesten var rätt kass om jag ska vara ärlig. Dåligt käk, dålig lokal och ett liveband som var sådär. Dessutom en kollega som blev rätt full som hängde sig över mig när jag satt och åt och började klämma mig på bröstet. Hon såg hyfsat generad ut när jag sprang på henne på jobbet veckan efter...ha ha ha. Bästa var att vi fick en flaska champagne var som jag ska ta med mig till föräldrarna på Nyår.

Som det verkar så är även tillträdet till min lägenhet nu satt till 30:e December. Ska in och skriva på några nya papper den 27:e och sen ska jag äntligen få flytta. Men jag har blivit så sjukt luttrad över det hela att jag inte vågar tro på någonting förrän jag har nycklarna i handen. Dessutom känns det hela så trist, för jag känner inte den där riktiga glädjen utan mest en lättnad för att det äntligen blir av. Det var inte riktigt så här jag hade tänkt mig det hela.

Snart ska jag över till föräldrarna för att fira med bror och brorsdotter. Det ska bli supernice som vanligt när man får tillbringa tid med nära och kära.

Men hursomhelst så önskar jag Er alla en riktigt GOD JUL !

5 kommentarer:

Pettiwoman sa...

En riktigt god jul till dig också vännen!

Kram

Fröken Svensson sa...

Härligt att du får flytta in nu äntligen. God jul på dig Dogge. Du vet ju att min julkänsla tyvärr inte tiktigt infunnit sig men jag får väl ta igen det med hull och år nästa år.
PUSSSSS!

Anonym sa...

Hoppas julen blev finfin =)
Förstår att det inte känns så där pirrigt roligt att flytta efter allt strul, men jag hoppas att Du kommer trivas som fisken när du väl är på plats =)
Kram och God fortsättning.

Anonym sa...

God jul på dig så här lite försenat! Vad härligt att du äntligen får flytta in =).

KRam!

Douglas sa...

Pettiwoman: Tack Petti !!

Kram!

Fröken: Jag är så luttrad nu att jag tror på det när jag har nycklarna i handen ;=)

Ja stackars dig :=( Det känns så orättvist. Skrapar jag fram en miljonvinst på Trisslotter så ska jag ge dig och dottern en solresa i present där du/ni får vila upp er.

Puss och kram !

Oskrivnablad: Julen blev superkul ! Ska skriva om den snart.

Nä det känns bara som en lättnad. Inte alls som jag hade tänkt mig :=(

Kram och god fortsättning själv !!

IS: God Jul på dig också och god fortsättning !

Som sagt, jag tror på det när jag har nycklarna i handen...;=)

KRAM!!