lördag 18 december 2010

Saturday bloody Saturday

Har haft en riktigt dålig vecka och var så glad när helgen äntligen kom. Åkte in idag och skulle shoppa/träna och sen sola en sväng. Hann ungefär halvvägs till stan då det ringde på jourtelefonen. Så det blev 5h på kontoret istället och en herrans massa telefonkonferenser och letande i loggar innan vi slutliten kom fram till att det inte var vår applikation det var fel på. Inte det roligaste sättet att spendera en Lördag på.

Men nu är det dags för fest. Och tydligen en Singstar tävling där jag mer än troligt kommer sist...men jag är dock fortfarande obesegrad på "Ice Ice Baby" med Vanilla Ice...ha ha ha !

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Hoppas din kväll blir bättre än din dag!

Massa snöiga kramar!

Janet sa...

Jag hoppas att julens ledighet och tid för glädje,kramar och kärlek tillsammans med din fina familj kommer vara välgörande för hjärta och själ. Och bringa nytt mod och nya krafter.

Allt gott till dig min vän! =)
Kramar

Douglas sa...

Pettiwoman: Tack tjejen !

Varma kramar tillbaka !

Janet: Det blev den verkligen även om det inte blev så mycket vila när dom var här.Men nu är det ändå några dagar kvar som jag ska slappa på.

KRAM!!