onsdag 13 oktober 2010

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tänkte skriva en lång rapport om den gångna veckan men ikväll har inte mycket gått som jag planerat ;=) Eftermiddagen började dock bra. Åkte iväg och tränade och eftersom jag inte kan träna imorgon p.g.a konferens så körde jag både dagens och morgondagens träning på en gång. Var dock rätt seg och bara längtade tills jag var färdig med passet. Då skulle jag minsann laga min favoriträtt och sen sätta mig med laptopen i knät och läsa/kommentera era blogger, söka lägenheter till helgen och skriva ett inlägg själv och bara slappa.

När jag kommer hem märker jag att det är elavbrott(!) i hela min lägenhet. Det innebär ingen TV, inget internet och framförallt ett riktigt mörker. Förutom köket då där allt funkade. Och Gudarna ska vara glada att just det fungerade för är det någon gång jag kan få PMS så är det när jag är hungrig, vilket jag blir rätt fort efter träning. Jag hade INTE blivit glad om jag inte kunnat laga mat.

Men för ca 10min så tändes plötsligt en hel del lampor i lägenheten, tv:n åkte på och internet fungerade igen. Men nu är jag alldeles för trött för att göra nånting av det jag planerade så det får vänta. Det enda jag har i sikte nu är sömn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja jag kan tänka mig hur galen jag hade kunnat bli pga av en sån sak så jag lider med dig =)
Tur det ordnade till sig.
Ha en bra helg nu.
Kram

Douglas sa...

oskrivnablad: Haha ja det var inte sant hur synd jag tyckte om mig själv ;=)

Helgen har varit helt ok än så länge ;=) Ha en härlig helg du också !

Kram!

Fröken Svensson sa...

Hahaha kan se det framför mig ;) Satt du med väremljus tills det ordnade sig? ;)
Puss!

Douglas sa...

Fröken: Haha nä jag satt i mörkret och spelade spel på min mobiltelefon.

PUss !