söndag 4 juli 2010

Kort om helgen

Har haft en väldigt trevlig helg som innehållit bland annat årets första dopp ! Väldigt sent för min del tycker jag. Varmt var det inte kan jag säga...men med tanke på att det var så mycket människor vid Smeduddsbadet var det liksom inte läge att banga ur, vilket jag å andra sidan aldrig skulle göra...he he he. Men kastrerad en sisådär 1/2h kan jag lugnt säga att jag blev.

Var även ute igår med några vänner och det som var upplagt för en partykväll blev fiasko för min del. Vi laddade för kvällen med Spanien-Paraguay och skulle sen ut. Matchen var slut 22.30 men fråga mig inte varför vi inte kom iväg förrän 0.50...?? Första stoppet var Gerdas som enligt vännerna skulle stänga 2. När vi kom dit frågade jag vakten för säkerhets skull när dom stängde varpå han svarar 1. Vi hann i allafall med en runda innan vi drog vidare till Lemon (eller om det var Lokal) ? Blandar alltid ihop dom där 2 ställena som ligger 20m från varann. Därinne märkte jag att mina kompisar var på riktigt partyhumör och lagom berusade medan jag inte kände någonting. Otroligt märkligt med tanke på att jag drack lika mycket.Så medan deras humör gick uppåt blev jag bara tröttare och tröttare. Så jag stack hem och sov ;=)

5 kommentarer:

Billie sa...

HUR kan du tycka att det är kallt nu? Herregud, vad är du gjord av? Det är ju sjukt skönt i vattnet nu änteligen! Det är skönt men svalkar ändå. Härligt juh! :)

Märkligt det där att man ibland inte kan hitta sitt partymode... Menmen, låter ju som att du hade en trevlig kväll ändå :)

PPG!

Anonym sa...

badkruka som jag är så tycker jag det är strongt av alla som ens doppar tårna här hemma i vårt avlånga land ;-)

Angående partykvällen... Ledsen Dogge, men det är bara å inse att du börjar bli äldre, hihihi ;-)

Kram!

Fröken Svensson sa...

Har också tagit första doppet men jag tyckte det var varmt =) För att hjälpa dig lite: Lokal ligger i hörnet och Lemon i "mitten" hihi.
Puss på dig!

Douglas sa...

Billie: Eftersom jag är en Stålman så är jag gjort av stål, och det absorberar kyla väldigt lätt...Nä men det är superskönt att bada eftersom det svalkar så pass. Men varmt är det inte...ha ha ha.

PPP!

oskrivnablad: Haha HÄR har vi en riktig badkruka ;=)

Haha ja kanske ligger sanningen inte så långt därifrån...även om det tar emot att erkänna...

KRAM!!

Fröken: Jamen du är ju norrlänning och tror du sitter i en varm jacuzzi när det är > 15 grader...hi hi hi. Men jag lovar, där du hoppar i hoppar jag i ;)

Tack för klargörandet sweetie. Jag var där igår och kom faktiskt på att jag inte visste VAR jag var...ha ha.

Puss!!

Fröken Svensson sa...

Hahaha, jamen så är det nog. Sedan jag flyttade till Sthlm så har jag badat som aldrig förr, tycker alltid det är varmt :-)
Puss!!!