lördag 31 juli 2010

Finn 5 fel

Jag gillar inköpslistan min brorsdotter skrev för ett tag sen när brorsan skulle iväg och handla. Hahaha humor att hon smyger in "plattång" i listan. Ungefär som att min brorsa ens skulle veta vad det är eller hur en sån ser ut.


Som ni säkert anar "bråkar" jag en hel del med henne och tar givetvis chansen att reta henne så fort jag får chansen. Tror att ni kan räkna ut vilken grej jag la till i listan, och sen anklagade henne för vad det gör där...ha ha ha....ska jag aldrig växa upp ?

6 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Hahaha ja jag tänkte först,,, jisses vågar hon skriva kondomer.

Billie sa...

Määh, varför skulle han INTE veta vad en plattång är? Du vet ju uppenbarligen det ;)

Att vara lite pinsam... Är det inte sånt farbror/faster, moster/morbror är till för? I do it all the time :D PLUS att man måste lära dem en massa bus när dem är små, hihi!

Fröken Svensson sa...

Hahaha, jag tänkte som Pettiwoman. Ps) Ska nog börja blogga snart igen, pausen har varit lång för mig nu. Verkar vara detsamma för dig. PUSS!! DS)

Douglas sa...

Pettiwoman: Haha hon är en "fin flicka" så det finns inte en chans att hon skulle våga det ;=) !

Kram!!

Billie: Jag och min bror är väldigt olika ur många avseenden ;=)

Du har helt rätt i att man ska vara lite "pinsam" och busa med dom en massa !

PPP!

Fröken: Mmm din paus har verkligen varit för lång ! Skärpning ;=) ! Annars måste jag som den omtänksamma man jag är börja fila på något straff...av ren omtänksamhet förstår ;) !

Puss tillbaka!

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Jag kan ett straff som tex en resa till Budapest :D ?? Din andra guddotter får ju, så varför inte jag hahaha.
Puss!!

Douglas sa...

Fröken: Haha jag har då aldrig hört talas om ett case där förövaren själv ger förslag på straff ;=) Nu blir det dubbelt straff bara för det...hi hi

Puss!