torsdag 29 juli 2010

Back from the dead

Njae riktigt så illa som rubriken antyder är det inte. Har dock njutit för fullt av sommaren, jobbat väldigt intensivt och tränat bra så jag har helt enkelt inte prioriterat skrivandet.

Just nu är läget i allafall som så att jag har min 2:a semesterdag och ska flyga till Budapest ikväll och träffa brorsan och brorsdottern. Kommer hem på Tisdag och ska tillbringa resten av veckan på hemmaplan innan det är dags att börja jobba igen.

Har haft en underbar sommar so far och kan inte förstå de som klagar på att det varit så varmt. Har dom redan glömt bort de -100 grader vi hade i typ 6 månader...ha ha ha ??

Träningen har gått bra. Känner mig lite stolt över att vågen återigen pekar på < 90kg + att jag kunde köpa ett par jeans med 32 i midjemått ;=) Att jag dessutom klarade mitt lilla mål att springa 3km på < 12min på löpbandet kändes mycket bra och glädjande med tanke på hur det kändes för ca 3 månader sen. Kan återigen inte låta bli att tänka på hur mycket positivt det medför att kunna motionera. Men nu är det som sagt semester i BP som hägrar och då är det som vanligt förbjudet att träna. Kvällsträningen byts helt enkelt ut mot goda middagar istället. Ingen dum idé va ;=) ?

Jag hoppas ni får en underbar fortsättning på sommaren !

3 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Härligt att du har en underbar semester! Kram //miss frozen

Pettiwoman sa...

Ja jag blir också förbannad på de som klagat på värmen. NJUT för fan!

Hoppas du får det bra i BP och gör inget som jag skulle ha gjort!

Kram

Douglas sa...

TP :Tack snälla rara ! Ska göra allt jag kan för att få den underbar ;=)

KRAM!

Pettiwoman: Hahaha eller hur ?? Skulle lätt kunna ha det såhär bra mycket längre.

Hahaha nä om du säger så finns det väl inget kvar att göra ;=) ??

KRAM!