måndag 22 juni 2009

Shoppat.

Efter 7 år så var det dags för det som kvinnor brukar göra varje år, dvs. köpa nya badkläder. Då köpte jag 2 byxor på en gång och har haft dom sen dess. Nu var jag iofs och letade efter shorts, men råkade få ögonen på ett par badshorts som jag gillade.

Om man inte ska döma hunden efter håren, så är jag glad om man inte dömer mannen efter hans badbyxor. Så här står det nämligen i beskrivningen av dom jag köpte på nätet : Tighta badshorts för den som vill steka extra hårt i sommar...ha ha ha. Say no more !

Och om någon får för sig att googla så kan jag säga att jag köpte dom svarta (!),och inte dom rosa...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tighta??!!

Nu ska här googlas ;-)
Jag föredrar typ surfarshorts jag =)

Astriid sa...

Hahaha. Jag HOPPAS att du inte kallar speedos för badshorts ;)

Fröken Svensson sa...

Dåligt att man inte fick se bild med dem på ;O) hahaha. Kul att du e tillbaks. Nu ska jag också försöka blogga lite mer. Inte blivit så mycket sista tiden.
KRAM!

Blingbling sa...

Jag kommer att få se dem lajv hohoho =)

Douglas sa...

Latja: Haha ja jag har alltid ett par tighta. Passande att ha om man dyker och vill ha något under våtdräkten. Och det vill man ;=) !

Kram!

Astriid: Haha vad tror du om mig egentligen ;=) ? Att jag skulle ha speedos...?

Kram!

Fröken: Det är lugnt baby. Du får haka på mig imorgon när jag ska köpa ett par till ;=) Fast jag kommer inte ta av mig något annat i omklädningsrummet...ha ha ha.

Kram!

Blingbling: Haha ja du vännen, det är nog inte så mycket att se ;=)

Astriid sa...

Jamen, jag börjar ju fundera.. ;)