lördag 27 juni 2009

Dagens läxa

Köp inte en skjorta utan att ha provat den. Inte så snyggt när en kortärmad variant sitter som en kondom på överarmarna :=( Ibland undrar jag vad jag tänker med ?? Det är väl ok att inte prova om man köper ett märke och en storlek som man redan har. Men annars är det ju helt korkat.

Skjortor är ett problem för mig. Antingen sitter dom bra i armarna men är alldeles för långa, eller så är längden perfekt men för tight på armarna.

Nåväl, nån av mina kompisar kommer snart vara en skjorta rikare. Alltid kul att glädja någon ;=)

5 kommentarer:

Astriid sa...

Se det positivt. Du har stora armar. Det är jävligt sexigt!

Douglas sa...

Astriid: Ja säger du det så får jag helt enkelt tro på dig eftersom du är en klok tjej ;=)

Kram!

Astriid sa...

Hahaha.. Ja, eller hur ;D

Douglas sa...

Astriid: Ordspråk i cyberspace :

"Astriid's ord är Douglas sanning"

Kram!!

Astriid sa...

Hahahaha, taget!

Kraam