fredag 5 november 2010

Tankspridd till min lycka

Sällan har jag varit så glad över att jag är rätt virrig som idag. Jobbade till 17.15 idag vilket nog är den senaste Fredagen sen jag började jobba på nuvarande stället. Jag hade med mig träningsväskan och på vägen hem tänkte jag hela tiden på vilken olust jag har att träna. Tänkte bara iofs köra lite cardio men idag kändes det helt oöverkomligt.

Envis som jag dock är kände jag att jag inte kunde lata mig och skippa...det handlade trots allt bara om 45min. Bytte om och det gick bra....tills jag märkte att jag bara hade med mig en(!) sko. Så till min stora lycka var det bara att packa ihop och gå hem ;=)

Jag undrar dock vad dom övriga i omklädningsrummet tänkte ? Det kommer alltså in en kille som byter om till träningskläder, för att i nästa sekund byta om till vardagskläderna igen och gå därifrån...ha ha.

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Det verkar hända mycket i omklädningsrummen runt dig Dogge ;) Skönt att du slapp hihi.
Puss på dig!

Billie sa...

Haha, sånt där kan verkligen "rädda" ens dag ibland :P Jag blev själv räddad från träningen precis, haha..

Men nog måste du ha varit en rolig syn alltid ;) Tror jag gjort nåt liknande när jag glömde tränings-bh en gång. Hee..

PPG!

Douglas sa...

Fröken: Haha ja man vet aldrig vad som kan hända när man är i ett omklädningsrum där jag också är ;=)

PUSS tbax!

Billie: Åh men det är nog HELT ok om du tränar utan tränings-bh...;=))

PPP!