tisdag 16 november 2010

Dagens deal

Jag märker att dagarna bara flyter på i ett riktigt högt tempo. Den ena flyter in i den andra. Samma sak nästan varje dag. Jobb, träning och sen hem och sova. Jag märker med mig själv att det är hektiskt. Jag glömmer vissa saker som jag inte borde glömma. Det blir så eftersom jag är väldigt målinriktad för tillfället. Vissa saker SKA bara fixas, mindre viktiga glöms bort.

Så därför satte jag upp en deal i helgen för att i allafall vårda det viktigaste i mitt liv : Nämligen mig själv och mitt välmående(lät hyfsat egocentriskt...ha ha ha.).

Dealen är att jag VARJE dag fram till Jul SKA ägna 30 min åt att varva ner och hitta lugnet i vardagen genom att antingen läsa och/eller lyssna på lugn musik. Låter väl bra ?

6 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Låter som väl investerade 30 min.

Ta hand om dig vännen!

Kram

Fröken Svensson sa...

Bra plan. Tar man inte hand om sig själv, vem ska då göra det?
Puss i din hektiska vardag!

Anonym sa...

Låter hur bra som helst!!

Anonym sa...

Instämmer med alla föregående...

Du kommer märka stor skillnad =).

Kram

Janet sa...

Sounds pretty damn good mannen! ;)

Jag hoppas att du håller dig till dealen och njuter av dina 30 minutare och fortsätter ta vara på och vara rädd om dig själv. :)

*krama*

Douglas sa...

Pettiwoman :MYCKET väl investerade ;=)

Ta hand om dig också tjejen !

KRam!

Fröken: Ja kanske ens Guddotter...;=) ?

Puss tillbaka !

oskrivnablad: Det är värt det, jag lovar. Men det blir svårt när man gör det på kvällarna. Har en tendens att somna då nämligen.

Kram!!

IS: Ja jag har kloka läsare jag ;=)

Kram!!

Janet: Jag har försökt i allafall. Måste erkänna att jag vissa kvällar somnat innan jag ens hunnit läsa 10min...ha ha ha.

Så nu får jag lägga det direkt när jag kommer hem istället.

Kram!!