fredag 24 juni 2011

Livstecken

Det är förvisso rätt självklart att jag inte haft någon lust att skriva här på ett tag då mitt senaste inlägg kom för 4v sen. Får se om lusten kommer tillbaka. Som vanligt så har det hänt mest då jag har haft minst lust att skriva.

Hursomhelst mår jag riktigt bra(!) och ska börja packa väskorna. Om 3.5h är det nämligen dags för avfärd mot flygplatsen. Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag skulle resa med kompisarna (men att vi inte bestämt vart vi skulle). Nu är det iallafall Ibiza som gäller för grabbarna (vi är 4pers) och av vad jag hört om det stället lär det bli en resa som sent ska glömmas ;=) 1 vecka ska vi bli borta.

Tack Sussi för all input. Kan lova dig att San Antonio med tillhörande tonåringar och Engelsmän garanterat kommer undvikas ;=) !

5 kommentarer:

Singelsussi sa...

Have fun baby! Skicka lite mess så jag vet att ni lever. Kram!

Fröken Svensson sa...

Åh vad härligt! Snart åker jag med. Kul att höra att du lever. Förstår din tanke om bloggandet. Har mkt själv att tänka på just nu.
PUSS på dig!!

Douglas sa...

Singelsussi: Said and done ;)

Kram!

Fröken Svensson: Mmm ibland pallar man bara inte. Hoppas resan var bra.

PUSSpuss!!

Janet sa...

Totally know the feeling.

Ibland måste man ta lite pauser för att se till att man inte fyller livet med dagar bara utan fyller dagarna med liv, som någon klok dude har som motto på sin blogg. ;)

Ta vara på dig och fyll dagarna med både liv,glädje och kärlek :)

Varma kramar

Fröken Svensson sa...

Nä nu har även du haft semester för länge Dogge;) Kom tillbaka!! PUSS